joi, 10 decembrie 2015

Nu am crezut...

... ca voi spune acest lucru, dar mi-e dor de zapada.


Desi e placuta iarna aceasta cu temperaturi pozitive, cu gura leului inflorita, trandafiri pitici cu frunze verzi si patrunjel mereu proaspat  in gradinita, ma cam enerveaza tot griul din jur si lumina tot mai slaba de ai senzatia ca e seara continua. M-as juca un pic cu Andrei in zapada si m-as bucura de alb stralucitor. Oare Craciunul va fi alb? Stiu eu ca Mosul anul asta va fi bun si imi va aduce ceva rosu. :D De fapt mai mult sper...

4 comentarii:

  1. Nici eu nu concep iarna fara un picusor de zapada. Acuma cum ne-o fi norocul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu m-ar deranja o iarna petrecuta in pantaloni scurti, dar daca macar nu e asa... sa fie cu zapada. :D

      Ștergere
  2. Io nu mai am chef de zapada. Cred ca e pentru prima oara, n-as fi crezut ca voi spune asta. Oricum, daca e sa fie, o prefer de Craciun. In ianuarie, februarie, nu-mi mai place.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place oricand mai ales daca nu am treaba prin oras.

      Ștergere