marți, 29 decembrie 2015

Ultimul jurnal din an

Jurnalul acesta este ultimul din 2015 si l-am inceput vineri, dar m-am luat cu treaba... apoi l-am dus pe Andrei la Tulcea si iata ca e marti acum. :) Nu-i nimic; o iau de la capat.
❄ Afara ...
e frig, bate vantul si e gri. E urat tare.
❄ În casa ...
este liniste, racoare.
❄ In bucătărie ...
am avut aseara un fel de malasolca (peste sarat fiert cu cartofi in coaja si mujdei de usturoi), numai ca pestele era proaspat.
❄ Mă gândesc ...
cu optimism la anul ce vine si ce schimbari as vrea sa fac. 
 Mesteresc ...
vesta rosie si mi-e pofta sa tricotez.
❄ Citesc ...
din Enciclopedia pentru copii, pe care Andrei a primit-o de la Mos Craciun si un siropel. E relaxant.
❄ Ascult ...
cateodata inima lui cand ii stau cu capul pe piept si ma simt atat de bine! Ii zic uneori ca locul acela a fost creat special pentru capul meu. 
❄ Ieri...
m-am intors de la mama fara Andrei.
Astazi ...
voi face ordine, mancare si voi croseta.
❄ Maine...
va fi probabil la fel ca astazi .
Imi place ...
 sa tricotez saluri triunghiulare.
❄ As purta...
blanita si roz
rosegal.com
❄ Imi doresc...
sa fiu mai echilibrata si calma, 
sa fim sanatosi si sa trecem cu bine peste orice,
sa ne iubim ca si pana acum,
sa avem ce si cat ne trebuie, 
sa fim intelepti si mai buni...
❄ Am inteles ...
ce minunat e omul meu.
❄ Aici sunt imagini pe care m-am gandit sa le împărtășesc:
asa se doarme in casa noastra uneori

Se mai termina un an si nu imi vine a crede... dar asta-i menirea timpului, sa treaca.
Va pup(am)!

2 comentarii:

  1. Pe aceeasi canapea,pastrand ,totusi,distanta.
    Rozul e fain nu doar pentru bebeline,desi intr-o vreme nu mi-a mai placut :)). Rozul mai pronuntat(ciclamen ca hainuta aceea ),dar si cel pal(ca al trandafirilor din imagine).Cred ca si Lady e putin roz,ori am inceput deja sa vad in roz ? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lady are urechiute, botic si pernute roz asa ca e... roz si ea, chiar daca e imbufnata si cam rautacioasa.

      Ștergere