duminică, 3 ianuarie 2016

Andrei este in vacanta...

... dar si eu ;)


Are deja o saptamana de cand este la Tulcea si va mai sta una.
Se culca tarziu si se trezeste la fel de tarziu, se joaca pe afara cat e ziua de lunga, plimba cainele matusii, se da cu rolele prin curte si toate poftele ii sunt indeplinite. Eu nu il mai bat la cap si teme nu are de facut. Ce sa vrea mai mult? Zapada... Din pacate zapada lipseste si imi pare tare rau. Stada matusii mele este perfecta pentru sanius.
A fost cu uratul si de abia asteapta sa isi cumpere o jucarie din banii pe care i-a primit. Va merge cu nepoata mea sa si-o aleaga. Tot cu ea a iesit la pizza si a baut ciocolata calda cu frisca. Prima data cand au fost acolo era mic si mi-a zis ca este intr-un magazin. :))
Nu ma suna decat sa ma intrebe denumirea vreunui joc si nici eu nu il bat la cap. Atata vreme cat nu suna inseamna ca totul e bine.
Eu? Dorm pana mai tarziu, nu trebuie sa dau zilnic cu aspiratorul, sa strang mereu din urma cuiva si sunt un pic mai relaxata fiindca nu trebuie sa ii port grija. Am senzatia ca ne face bine amandurora aceasta... pauza.
Mai amde crosetat un pic la vesta si de abia astept sa tricotez. Poate reusesc sasi cos ceva, dar nu promit. :D

12 comentarii:

  1. asta e curat vacanta la tine!!

    Un an nou fericit, Catrinel!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa! Nu prea vreau sa se incheie. Nu e usor sa fii mereu personajul negativ in poveste (ala cu temele, cu educatia, cu atentionarile.. certatul) si altii mereu printesele. :))
      Multumim! Ai mai mesterit ceva? De mult nu mi-ai mai trimis pozne.

      Ștergere
    2. Si eu sunt personajul negativ: cu teme, cu ora de culcare, cu strans de pe jos, cu plecat de la joaca, cu spalat pe dinti etc.

      De mesterit, f. putine creative si multe necesitati in casa:
      - vara asta am gradinarit
      - am terminat de cusut ia fetei, fac probe la ia mea
      = am cusut la masina si reparat chestii (pt noi, pt donat, pt bani)
      - am cusut colanti la copil (fiica mea ii rupe in genunchi), colanti pt mine (eu ii rup in fund ca ma ingras)
      - am cusut pantaloni de scoala (ca din magazine...ioioioi) si dupa aia in o luna fiica mea s-a inaltat cu 2 cm :) (cred ca ii lungesc cumva, ca nu am lasat nimic tiv)
      etc
      - am cusut genti de cumparaturi, rucsac la fata si colegele nu au crezut-o ca mami a facut asa frumos
      -rochitze de carnaval, rochitze de zi cu zi. Fuste. Pe astea as putea sa le pozez. Da, port fuste mult mai des!

      Ștergere
    3. Felicitari! Rucsacul si pantalonii ma fac curioasa rau. :D Dar esti harnicuta, nu gluma!

      Ștergere
  2. La multi ani! Un an nou cu cu bucurii! Carmen

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce desfatare si relaxare la voi! La multi ani si un 2016 exceptional sa aveti , Catrinel! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap! Multumesc draga mea!
      Nu pot intra pe blogul tau, dar sunt fana ta pe facebook :))

      Ștergere
  4. Ce flăcău mândru se făcu puiul tău ☺

    RăspundețiȘtergere