miercuri, 6 ianuarie 2016

Azi...










... a fost superb afara. Imi parea rau ca Andrei nu are parte de zapada, dar iata ca baba iarna a venit cu adevarat si mi s-a parut mai frumoasa ca oricand. Cand m-am trezit ningea cu fulgi mari si totul era alb stralucitor. Am fost atat de fericita ca imi venea sa ies in pijamale in mijlocul curtii.
Singurul moment cand iarna imi place foarte, foarte tare este cel cand ninge pentru prima data.
M-am gandit ca la mine la serviciu este foarte frumos, asa ca am iesit din casa si m-am dus sa fac poze. Bineinteles ca nu m-am inselat si cred ca am reusit sa fac niste fotografii foarte faine. Cand privesti locurile unde zapada este neatinsa ai senzatia ca timpul s-a oprit in loc. E tare placut sa stai doar sa privesti si sa te bucuri de liniste, de lumina, de aer curat. Nu sunt o iubitoare de frig, dupa cum stiti deja, dar cand ninge si totul e alb pare mai cald... parca nu mai simt gerul ca atunci cand totul e gri si intunecat.
Dupa ce am luat o gura de aer proaspat si m-am bucurat ca un copil de tot ce era in jurul meu m-am intors la caldurica, la papucii mei pufosi si la vesta rosie pe care am si terminat-o.
Acum pot trece la tricotat, dar cu atatea idei nu stiu de care sa ma apuc. Probabil voi face cadoul pentru o prietena. Ma mai gandesc... Maine nu stiu cat voi tricota caci voi face placinta de dovleac si voi merge intr-o vizita, care presimt ca va fi amuzanta.
Sper sa am lumina destul de buna sa pot face fotografii dragute vestei.
Pupici!


18 comentarii:

  1. Ce frumos e acolo!!!! Cred ca stiu unde vreau sa merg la vara, mai ale că nu am fost niciodată în deltă :))).

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe imagini! Avem o țară atât de frumoasă! De când am văzut primele poze postate de tine,mi-am dorit să ajungem, cândva, în acele locuri. Poate la vară...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te astept! :) Ma bucur ca fotografiile mele au determinat pe cineva sa isi doreasca sa vina aici. :)

      Ștergere
    2. I-am arătat dimineață soțului căsuțele ninse. Reacția lui a susținut-o pe a mea: "Super!" ;) Ești norocoasă ca poți privi mereu așa frumuseți!

      Ștergere
    3. Si eu ma consider norocoasa chiar daca facem sacrificii sa putem sta in asemenea Paradis.

      Ștergere
    4. Toate vin cu sacrificiul lor, indiferent de situație. Important e să fim împăcați cu ceea ce ne dă Dumnezeu, să știm să prețuim!

      Ștergere
    5. Sper sa ne lumineze calea Dumnezeu si sa avem mereu o solutie pentru educatia lui Andrei, caci acesta e marele dezavantaj de aici.

      Ștergere
  3. ce fotografii luminoase!imi place casuta cu balconas!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ne-ai băgat cu nasul în zăpadă apoi la căldurică cu un lucru de mână...super zi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) E asa de placut la caldurica dupa ce umbli prin zapada!

      Ștergere
  5. Ieri a nins si pe la noi,iar azi lapovita a stricat totul.
    La voi e ca in basme.:)
    Pupici si spor la lucru!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai este :( O ploaie a sters tot din calea ei.
      Multumesc! Te pup!

      Ștergere
  6. Ce poze frumoase!
    O atmosfera de vis, ahh, cat dor mi-e de zapada!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doua zile am avut zapada si m-am bucurat ca de obicei precum un copil.

      Ștergere