luni, 18 ianuarie 2016

Cod .. oranj :)

Sunt sigura ca deja ati vazut pe la stiri ca din punct de vedere al vremii suntem varza. Bate vantul ingrozitor ca doar mama Rusie cu al ei crivat suierator e numai la cativa kilometri de noi. Cum suntem inconjurati de ape si de altceva nimic, suntem precum puful ce-l tii in palma ca sa il sufli mai departe sa te amuzi cum zboara. Nu e bai, ca nu ne ia. Nu ne-a luat el pana acum... Nici n-o va face ca doar e prieten vechi ce ne bate in usi si ferestre an de an. Stiam eu de ce nu voiam iarna adevarata cu zapada si tot tacamul... Nah! Acum daca a venit speram sa se duca repejor si sa nu ii placa prea tare pe la noi.
Pfff! Mai Andrei mai tine mult oare vijgalaul asta?

Oare daca ii scot limba nu pleaca?
Sa nu credeti ca la noi in curte a stat cineva sa curete zapada. Nope! Vantul s-a ocupat de acest lucru si uneori ai senzatia ca ninge de jos in sus. Va intreb acum... pe un vant ca asta te mai gandesti la pastrarea traditiei si refuzi geamurile termopan, acoperisurile rezistente si izolatia cu polistiren?

Andrei a fost ieri bolnavior si molicel pana la aflarea vestii ca astazi scolile din judetul Tulcea sunt inchise. Sau poate o fi fost de la Paracetamol revenirea subita? Hmmm... Sau poate motanul o fi avand vreo contributie?
Stai cumintel Andrei! Te... torc eu un pic si sa vezi cum iti revii. :) Jur pe mustata mea cea alba!
Cam acestea sunt vestile...
Sa aveti o zi frumoasa de iarna adevarata daca asta va doriti! :D
Va pupam!

8 comentarii:

  1. insanatosire grabnica!
    Si eu in copilarie ma bucuram de inchisul scolilor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi multumim, dar cam era teatru. :))
      Sincer? Acum si eu m-am bucurat. Nici maine nu merge.

      Ștergere
  2. Sănătate multa, Andrei! Să te faci bine și să te bucuri de zăpadă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sanatate avem, zapada avem, dar ce folos daca vantul ne ia pe sus? :(

      Ștergere
  3. Eu pe Andrei il inteleg, nici mie nu mi-a placut la scoala si tot bolnava ma dadeam si eu :)) Mama nu prea ma credea, insa.
    Pisicul e mortal, cum scoate el limba si cum doarme cu Andrei si cum se uita amandoi pe fereastra ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah! Mamele astea!
      E un pisoi tare dragut si e primul care il accepta pe Andrei chiar daca uneori il cam plictiseste. :))

      Ștergere
  4. apropos de teatrul copiiilor, fiica mea de 5 ani nu a fost bolnava fix pana la sfarsitul trimestrului cand a zis... ba ca o doare capul, ba ca o doare gatul.
    -Hai sa mergem la doctor!, zic.
    -Ea: ei, nu e de mers la medic , uite stau putin...
    Am mers la doctor, a zis ca o fi ceva inflamatie in gat, dar daca ea zice ca vrea sa stea acasa atunci ne da hartie de dus la scoala.

    Ghiciti ce discutii avem acum??? Ca e foarte grea tabla inmultirii si impartirile, si daca mai avem hartia de la doctor!! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crede-ma ca uneori eu vreau la fel de mult o hartie de la doctor. :)))

      Ștergere