luni, 4 ianuarie 2016

Decoratiuni de brad handmade

Da, da. Fix in mijloc, rosu cu dungi verzi si aurii e globuletul primit de la Irina 
De la un drag Ghemulet 
Am primit un bradulet :)

Turta dulce crosetata de la o doamna minuata. :)
Astazi am strans bradul si mi-am adus aminte despre ce voiam sa scriu...
Desi mi-am propus sa fac cat mai multe decoratiuni handmade nu am reusit pana acum deoarece pentru mine lucrez foarte putine lucruri si le aman mereu. Decoratiunile de care ma bucur sunt primite de la oameni dragi care mi-au facut surprize minunate. E uimitor cum un gest ca acesta te poate bucura intr-atat si un lucrusor micut iti aduce aminte instant de o persoana si iti aduce un zambet cat ai clipi. In fiecare an la impodobirea bradutului le iau din cutie, le intorc pe o parte, pe cealalta si zambesc. Le agat pe rand in pom astfel incat sa se vada bine si le admir iar si iar.
Va multmesc dragilor!

16 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Desi globurile cu sclipici imi plac acestea sunt favoritele mele.

      Ștergere
  2. Ce drăguț că ne arăți și nouă brăduțul tău mai de aproape, mulțumim!!! ☺☺☺

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt frumoase decoratiunile care au si suflet nu numsi stralucire.
    Deja ai strans bradutul? La noi abia acum ninge,deci il mai lasam sa straluceasca.😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, l-am strans. M-am plictisit de el si ocupa spatiu. Oricum Andrei nu e acasa. Inainte il tineam pana de Sf. Ion, pe 7 ianuarie.

      Ștergere
  4. Multumesc pentru surpriza Catrinel! Ai facut si versuri:)))). Te pup!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga mea,iti doresc sa ai parte de un an minunat,plin de realizari,proiecte frumoase si multa muuulta dragoste
    La multi ani!
    Ce mult ma bucur ca bradutul este indragit.
    Sa ai un an minunat draga Catrinel...sa fi fericita si iubita

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ghemuletule! :*
      Bineinteles ca este indragit. Eu ador fiecare lucrusor primit fiindca imi imaginez ca cel care il face neconditionat pentru mine pune o bucatica de suflet in acel lucru.

      Ștergere
  6. Si noi avem multe decoratiuni facute de noi in brad. Astea dau mai multa stralucire si personalitate bradului decat orice ornament cumparat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desi nu sunt stralucitoare acestea sunt cele remarcate mai intai.

      Ștergere
  7. Ce dragut! Toate-mi plac! Neaparat sa-ti faci timp sa faci mai multe pina la Craciunul viitor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi incerca, dar nu promit. :D Nu mai promit nimic in legatura cu lucrul de mana.
      Sa stii ca mi-ai lipsit! :)

      Ștergere