miercuri, 27 ianuarie 2016

Intrebari...Raspunsuri


Pe blogul lui Carmen era o provocare cu niste intrebari. Ea nu a nominalizat pe nimeni, dar mie imi plac chestionarele si nici nu am mai facut o provocare de multa vreme, asa ca am decis sa raspund... la amandoua seturile de intrebari. ;)


1.As vrea sa-mi spui cum te numesti,unde lucrezi,unde locuiesti?
Catrinel. Acum lucrez aici, insa deocamdata de acasa. In Delta Dunarii, in Partizani.

2.Care este starea ta de spirit in momentul acesta? De ce ai aceasta stare?
Sunt un pic agitata fiindca ieri a fost pana de curent si am pierdut ce am lucrat timp de aproape 1 luna. 

3.Care sunt pasiunile tale?
Sunt multe, dar toate se invart in jurul handmadeului.

3.Spune-mi 3 calitati si 3 defecte ale tale?Ai schimba ceva la tine?Ce anume?
Stii ca ai doua intrebari cu numarul 3, nu? :)  
Calitati: ambitioasa, incapatanata, loiala. 
Defecte: ambitioasa (pentru altii mai mult decat pentru mine, lasandu-ma mai mereu la urma), incapatanata (uneori pana la extrem), loiala (cateodata cui nu trebuie). 

4.Te uiti la televizor? Ce gen de emisiuni urmaresti?
Nu, dar urmaresc o emisiune online si nu, nu voi spune care. :))

5.Esti o persoana care isi planifica tot ce are de facut ?Reusesti sa duci planurile la final?Daca da,cum faci asta?
Nu imi plac lucrurile total neplanificate si ador listele. Nu imi place sa mi se faca surprize si nu ma refer la vreo mica atentie sau vreun... compliment venit pe neasteptate. Uneori reusesc, alteori nu. Daca trebuie sa fac ceva imi pun la bataie ambitia si incapatanarea.

6.Iti place sa citesti?Cum arata locul preferat de citit?
Da. Undeva unde sa stau comod si sa nu bata vantul.

7.Descrie-mi camera in care esti acum?
Luminoasa, alba, tavan de lemn...

8.Cand ai ras ultima data?De ce?
Ieri. Fiindca am un sot cu simtul umorului extrem de dezvoltat si nu ne ferim sa radem uneori si ... prosteste. :))

9.Care este stilul tau vestimentar?Esti mereu in trend sau porti haine care sa-ti stea bine chiar daca nu sunt la moda?
Nu am un stil anume. Imi plac foarte mult femeile elegante, tinutele office, dar nu prea ma imbrac asa. Sa zic ca ma imbrac casual si uneori cu tendinte rock. Ma imbrac cu ce imi place. 

10.Ce mancare preferi?
Cea pe care nu am voie sa o mananc: fast food, pizza, mancaruri cu multa maioneza, aripioare prajite, cartofi prajiti si porcarele, dar nu ma dau inapoi de la salate.

11.Ce ai vrea sa mai citesti pe blogul meu?Ce teme sa abordez?
Cat mai multe despre gospodaria ta. Mi se pare foarte fascinant ca ai albinute.

1. Ce ți se pare cel mai greu respectiv cel mai frumos la postura de mamă?
    Cel mai greu mi se pare sa descopar bariera fina intre obraznicie si copilarie. Cel mai greu mi se pare faptul ca eu am datoria disciplinarii si de multe ori raman fara idei, fara solutii, imi pierd rabdarea, gresesc... Cel mai frumos? Iubirea neconditionata, imbratisari dulci.

2. Ce te deranjează/te-a deranjat cel mai tare la jumătatea ta în ceea ce privește creșterea copiilor?
    Vrea prea mult de la el... il crede mai mare decat este de fapt si uita ca este doar un copil. 

3. Care este cel mai special (prin unicitatea lui) moment din viața ta?
    8 noiembrie 2006. M-a cerut de sotie asa... tam-nesam dupa ce abia ne sarutaseram prima data. :))

4. Care este cea mai amuzantă amintire din viața ta de mamă?
     Nu stiu... Radem mult mereu.

5. Câte ore dormi în medie pe noapte?
  Andrei a fost un copil dificil care m-a tinut treaza nopti la rand timp de vreo 3 ani. Daca vrea cineva sa ma termine nervos ma trezeste in miez de noapte. Dorm 7-10 ore. Vara orele de somn se reduc considerabil.

6. Cum arată pentru tine o zi perfectă?
  Zacand pe plaja. :D

7. Care este cartea preferată a copilului tău?
   Cartea junglei din seria ziarului Adevarul.

8. După ce ai avut copil ce s-a schimbat în bine / în rău în viața ta?
  Relatia mea cu sotul meu a fost supusa testelor si s-a sudat incredibil. Rau... nu pot spune rau. Clar nu mai e ca inainte. A avea copil la 21 de ani are avantaje si dezavantaje.

9. Dacă ar fi să alegi doar unul din blogurile care le citești care ar fi acela?
   Nu pot sa aleg un singur blog, dar unul mi-a schimbat perspectivele si chiar viata de ce nu? acum cativa ani.

10. Care e locul cel mai frumos care l-ai văzut tu?
     Locuiesc in Delta Dunarii ;)      

11. Care este modul în care îți "încarci" bateriile cu răbdare?
        As vrea din toata inima sa aflu o metoda. Sa incarc bateriile pentru odihna stiu... dorm, dar pentru rabdare... habar nu am. Rabdare sa fac tot felul de lucruri migaloase am, dar rabdare cu puiutul meu nu stiu cum sa am. :(


Daca nu v-ati plictisit va astept din nou pe aici! :D
Va pup! Sa aveti o zi grozava!

6 comentarii:

  1. 10. Care e locul cel mai frumos care l-ai văzut tu?
    Locuiesc in Delta Dunarii


    M-ai emotionat cu asta. Da, e unul din cele mai frumoase locuri vazute de mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu am fost in prea multe locuri, dar sunt indragostita iremediabil de Delta Dunarii.

      Ștergere
  2. Ma bucur ca ai raspuns provocarii mele si bine ca "m-ai tras putin de urechi",vezi daca scriu postarile atunci cand sunt obosita,mai uit sa numar:).Lucrez acum la un proiect tare drag mie,pe care sper sa-l pun pe picioare in curand si lucrez noaptea cand e liniste.Imi place la nebunie locul tau de munca,cred ca e frumos sa lucrezi intr-o asemenea locatie,sa cunosti mereu oameni noi si sa ai o gasca cu care sa-ti bei cafeaua dimineata,sa razi,presupun ca sunteti mai multi angajati,mie asta imi lipseste.Ca tot e vorba de intrebarea nr.3 ,imi place cum ai raspuns ...si eu am o emisiune pe care o urmaresc,dar nu prea ma laud ca nu e cine stie ce,dar mie imi place.Sa stii ca blogul Irinei m-a facut si pe mine sa constientizez multe,este un loc atat de placut incat pur si simplu n-ai cum sa nu te intorci.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar m-a amuzat. :) Acum am observat ca nici eu nu am raspuns complet. ;)
      E frumoasa locatia, dar cafeaua tot cam singura o beau. Desi sunt emotionata de fiecare data cand primim un grup tot imi place.
      Cred ca urmarim aceeasi emisiune. :D
      Pupici!

      Ștergere
  3. Imi pare rau sa aud ca ai pierdut tot la ce ai lucrat atat de mult timp.. mie mi se mai intampla la munca sa pierd ceva si innebuneam :))
    Am citit cu mare placere toate raspunsurile :) O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E aiurea fiindca e ceva foarte usor, dar plictisitor si care consuma timp incredibil de mult.
      Ma bucur ca a fost o lectura placuta! Asemenea si tie!

      Ștergere