vineri, 8 ianuarie 2016

Jurnal

Vineri, deci zi de jurnal...
❄ Afara ...
e frig, este gri si intuneric. Zapada a disprut si nu mai este frumos deloc.
❄ În casa ...
este liniste, caldut.
❄ In bucătărie ...
sunt cateva vase in chiuveta, voi face pentru Adi o salata de pui cu maioneza si cartofi, iar pentru mine doar piept de pui cu orez cred.
❄ Mă gândesc ...
cum sa imi planific cat mai eficient timpul ca sa ii acordcat mai multa atentie lui Andrei. 
Ma mai gandesc cum sa ma organizez cand voi fi la Tulcea sapot cumpara ce am de luat.
 Mesteresc ...
un sal cu un fir in niste degradeuri superbe. 
❄ Citesc ...
in stele :))) 
❄ Ascult ...
o melodie indiana foarte daguta, cu un clip fain
❄ Ieri...
am dormit pana mai tarziu. Nu am facut mare lucru...
Astazi ...
voi tricota, voi face ceva de mancare. Voi profita de... ultima zi adevarata de concediu. :))
❄ Maine...
 voi face curatenie ca sa pregatesc casuta pentru venirea lui Andrei. 
Imi place ...
 hi-hi-hi  :))
blog.tattoodo.com
❄ As purta...
oricand geaca de piele neagra :)
www.allthebeauty
❄ Imi doresc...
sa reusim sa facem ce ne planificam si ce avem de realizat.
Sa ne fie bine...
❄ Am inteles ...
ca viata, Dumnezeu iti ofera, dar trebuie sa vezi, sa vrei sa vezi si sa lupti pentru ce este al tau.
❄ Aici sunt imagini pe care m-am gandit sa le împărtășesc:
Vara-iarna.... Aceleasi locuri, anotimpuri diferite



Sa aveti o zi superba!
Va pup!

16 comentarii:

  1. Succes în ceea ce îți propui! Îmi place comparația între anotimpuri! Sinceră să fiu, deși ador vara, pozele făcute iarna îmi plac mai mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Asa este, dar in realitate e mai placut vara. :D

      Ștergere
  2. Minunate fotografii,un colt de rai!

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte frumos in locurile acelea, din cate am inteles din ultima postare, lucrezi acolo, nu?
    Pare atat de linistit.. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anul trecut am inceput sa lucrez... dintr-o joaca de weekend si a devenit jobul meu permanent caci aveau nevoie de cineva de baza acolo. Este foarte linistit. pentru cineva satul de muzica tare, galagie, poluare e un loc ideal.

      Ștergere
  4. Tii, ce superbe sunt pozele si comparatia vara-iarna! Fain loc de munca ai!
    Si imi place si tatuajul si forma scrisului si locul- doar ca mesajul l-as pune diferit - de, am ajuns intr-o tara unde palmele pe cur nu e ceva des intalnit (e ilegal dar si moralitatea e alta) iar tatuaje sunt dese :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este frumos la mine la serviciu intr-adevar.
      Palmele la fundul celor mari nu cred ca-s chiar ilegale :)) Sunt si greu de demonstrat daca sunt date usor :))

      Ștergere
  5. voiam sa te intreb: cum faci salata de pui cu cartofi si maio? Eu de obicei fac variatiuni de salata beuf ( cu sau fara beuful ala), fie de cartofi cu ceapa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cartofi fierti in coaja, piept de pui fiert, multa ceapa, maioneza, sare si otet- amestecate toate si iese bun, bunut.

      Ștergere
  6. Ce loc fain ! Unde este ?...La noi in tara ? E un fel de statiune sau ...? O saptamana faina sa ai ! Imbratisari !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gata , m-am dumirit ! E super ! ...Acum , intrebare-ntrebatoare :ne putem caza si cu animalutul familiei ( un catel de 18 kg)?...Multumesc !

      Ștergere
    2. Da, puteti veni cu animalututl daca e cumintel si nu musca.

      Ștergere
    3. Oau , super !!! MUUULLTTUUMESSC ! Pupici !

      Ștergere
  7. Foarte frumos la tine la serviciu si iarna si vara, sper sa ne vedem acolo!

    RăspundețiȘtergere