vineri, 15 ianuarie 2016

Jurnal

Am avut o saptamana mai complicata asa ca am scris din jurnal in... jurnal :))
❄ Afara ...
e frig, dar nu foarte tare, bruma si muuulta ceata. 
Sunt incantata de vremea aceasta blanda fiindca dimineata cand pleaca Andrei nu imi pare atat de rau ca eu raman la caldura si el pleaca prin frig. Desi stam aproape de scoala nu este placut sa iesi din asternuturi calde ca sa mergi pe vant si ger la scoala.... Bine... la scoala nu e chiar grozav nici cand e cald. :))
❄ În casa ...
este liniste, racorica, curat.
❄ In bucătărie ...
voi face ceva cu niste coaste de purcel.
Multumesc matusa draga pentru reteta de friptura! A fost grozava!
❄ Mă gândesc ...
cum sa fiu cat mai eficienta. 
 Mesteresc ...
un sal,
la transformarea unui guler superb de blanita. 
Cos la masina pantalonii baietilor ca tot cedeaza cusaturile, 
 imi voi scurta niste blugi. Pentru ca sunt lata in solduri si scurta in picioare tot ce imi intra pe fundul meu mare imi este luuuung. :))) Oare sa fac un tutorial cum scurtez eu blugii? Fac poze si vad eu daca le pun...
Nu am uitat de tutorialul pentru manusi, numai ca inca nu m-am apucat de ele.
❄ Citesc ...
 o carte primita de la doamna mea invatatoare, Putem creste copii buni intr-o lume negativa Zig Ziglar. 
❄ Ascult ...
iar si iar, si iar...
❄ Ieri...
am scos in sfarsit masina de cusut si am pus-o in functiune. 
Astazi ...
termin gulerul, fac mancare, un pic de teme cu Andrei, voi cauta ceva pentru serviciu si cred ca voi mai coase la masina.
❄ Maine...
voi face probabil curatenia saptamanala, mancare si in rest... habar nu am. 
Imi plac ...
 buldogii
instagram.com
❄ As purta...
combinatia aceasta cu guler de blana, pulover, blugi 
.thesweetestthingblog.com
bijuterii de argint
pinterest.com
incaltari inalte. 
Daca nu au toc subtire pot merge pe ele fara probleme
pinterest.com
❄ Imi doresc...
sa slabesc in acelasi ritm ca pana acum si in maxim trei luni sa ajung la greutatea la care visez eu. 
Am incercat niste pantaloni scurti si inca nu imi vin. Cand vor intra lejer voi sti ca am ajuns unde trebuie.
❄ Am inteles ...
ca atunci cand te umfli in pene, cand ii judeci pe altii si esti prea mandru Dumnezeu are grija sa te coboare cu picioarele pe pamant. Am inteles abia acum indemnul de a nu fi mandru. Din pacate, lectiile nu le poti invata decat pe propria piele. Daca tii totusi ochii deschisi nu sunt unele foarte dureroase.
❄ Aici sunt imagini pe care m-am gandit sa le împărtășesc:
copil visator... amintiri din vacanta 
In caz ca va intrebati, nu este trist aici, ci doar visator ;) Era cu nepoata mea la o ciocolata calda.


Sa aveti o zi superba!
Va pup(am)!

10 comentarii:

  1. Fa tutorial de scurtat! Oricand mai invatam ceva!
    Si eu si fiica mea avem aceeasi problema cu pantalonii :) - ei reusesc sa ii cos pantaloni (oricum ii rupe repede in genunchi) dar mie...nu.

    p.s. fiica mea e fraiera, e prima pers. ce o cunosc sa ii placa la scoala :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Il voi face desi sunt sigura ca majoritatea stiu aceasta metoda de a pastra tivul original la blugi.
      :))) Andrei n-o uraste, dar s-ar lipsi de ea.

      Ștergere
    2. eu nu stiu metoda, ar fi fain sa faci un tutorial, daca ai timp.

      Ștergere
    3. ok. Voi incerca de luni. Sper sa am lumina de partea mea :D

      Ștergere
  2. Esti harnicuta si mesteresti multe din cate ne spui.Frigul de la scoala este un punct sensibil si pentru mine,cand eram in liceu ,era atat de frig in clasa incat stateam cu manusile pe maini,iar profesorii se mirau cum de mai rezistam...hmmm...urate vremuri.Un we cat mai frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Offf! Harnicuta chiar nu-s. Lucrez cu mult mai putin decat mi-as dori si ar trebui. Nu e chiar de manusi in clasa, dar e frigut. Nici nu stiu cum sa il imbrac fiindca in pauze alearga, transpira, iar in clasa e destul de frig asa ca trebuie imbracat grosut. Cu Dumnezeu inainte.

      Ștergere
  3. Cate mesteresti!! Bravo! Sunt de acord cu Arakelian, oricand mai invatam ceva, asa ca ar fi interesant sa pui tutorialul :)
    Asa sunt si eu cu tocurile, daca sunt groase, pot umbla cu ele. Cu cele subtiri.. pot sa ma plimb :))) cativa metri. Te pup, weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Il voi pune si sper sa fie de folos.
      Umblu si pe cele subtiri, dar nu pot purta unele foarte inalte. Iar eu prefer ori inalte tare, ori deloc. In plus, chiar daca am vazut foarte multe fete mergand asa, urasc genunchii indoiti. Mai bine port bocanci daca nu sunt in stare sa merg bine pe tocuri.

      Ștergere
  4. Ce baiat mare si frumos:)si expresiv:). Ce de mestereli:) faci tu in acelasi timp:). Si mie imi place balana mult, gulere, caciuli, haine, orice, nu sa port cat sa vad pe altele:) Am fost acum cativa ani la Chisinau - toate fetele, femeile erau inalte slabe cu parul lung imbracate cu blana Am crezut ca am cazut pe o alta planeta, a femeilor frumoase si elegante:)). Dupa manusi...poate faci un tutorial la un sal tricotat...tare mi-ar placea sa fac unul, dar daca la croset inteleg schemele, la tricotat par in chineza. Cand termin sosetele am sa inerc pe youtube sa invat sa fac opturi tricotate;). Zile cu spor si seninatate sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! E baietul mamei. :D
      Offf! Ce vis! Ador blanurile! As purta si vara :)) Din pacate sunt scumpe.
      Nici eu nu lucrez dupa schema, insa ma descurc cu explicatiile scrise. Sunt incepatoare si eu, dar pentru un sal simplu cred ca as putea face un... tutorial. Din pacate pana duc eu un sal la bun sfarsit dureaza, nu gluma. :))
      Eu am fost extaziata cand am gasit modelul cu fundite pe care il facea mama si de abia astept sa il folosesc.
      Si voi la fel dragilor!

      Ștergere