vineri, 22 ianuarie 2016

Jurnal

 Jurnaaaaal :)) 
Mi-e cam somn... 
❄ Afara ...
e frumos cu toata zapada asta alba. Copacii arata superb in fiecare dimineata, dar eu nu ma indur sa ies ca sa fac fotografii. Cand era Andrei mic nu il puteam lasa singurel si trebuia sa ies; acum...
❄ În casa ...
este curat, se aude masina de spalat vase si e caldut.
❄ In bucătărie ...
voi face o friptura si ciorba de rata. La friptura mea voi avea legume mexicane si baietilor ,pentru ca ei nu mananca legume mexicane, probabil le voi face un piure.
In weekend i-am promis lui Andrei hamburgeri, deci voi face si chifle.
❄ Mă gândesc ...
uneori la atatea lucruri ca inima mi-o ia la trap si trebuie sa ma gandesc sa nu mai gandesc. 
 Mesteresc ...
un sal si vad ca mi se termina ata, dar pe el inca nu l-am terminat. Probabil cand voi ajunge pe la Tulcea imi voi mai lua un scul.
As vrea sa imi fac un puloveras. Ehei! dar cate nu as vrea! De decoupage tot nu m-am apucat. Oare de ce? Imi vine intruna sa tricotez. Cred ca de la zapada.
❄ Citesc ...
 Putem creste copii buni intr-o lume negativa Zig Ziglar. 
Merge tare greu. Daca as putea tricota in timp ce citesc...
❄ Ascult ...
si imi place
❄ Ieri...
am schimbat un fermoar la geaca de joaca a lui Andrei. Initial am vrut sa descos fermoarul vechi, dar am reusit sa fac asta intr-un mod mult mai rapid si simplu fara a mai desface vechiul fermoar. Pentru ca ma batea la cap ca voia afara l-am pus un pic gresit, dar pentru sanius merge.
am mai facut cate ceva pentru serviciu...
am mai strans pe ici, pe colo...
chestii obisnuite.
Astazi ...
voi face mancare, voi tricota, voi coase pantaloni de-ai lui Andrei.
❄ Maine...
eu stiu? Probabil ziua va fi identica cu toate sambetele:curat, mancare, bagat rufe la spalat, intins rufe si printre picaturi un pic de tricotat. 
Imi plac ...
vulpitele
flickr
Cat e de frumoasa vesela aceasta!
pinterest.com
❄ As purta...
oricand negru. Mi-am promis ca daca slabesc cat mi-am propus imi iau o pereche de blugi negri
lolobu.com
sandalele acestea
where2get
chestii dintr-astea (trebuie sa imi fac cateva;) )
omghow 
❄ Imi doresc...
sa am putere de munca, sa ma descurc cel putin la fel de bine pe cat am facut-o pana acum si sa fac fata tuturor provocarilor ce vin;
sa fim sanatosi si sa ne fie bine.
❄ Am inteles ...
ca unele lucruri vin cand trebuie, nu atunci cand le vrem. 
Am inteles, dar mai am de invatat, sa nu imi mai bat capul cu prostii si sa nu imi mai pierd energia pentru persoane neimportante.
❄ Aici sunt imagini pe care m-am gandit sa le împărtășesc:
A venit zapada si a adus bujori in obrajori.


Va pup(am)!
Spor in toate!
O zi grozava sa aveti!

12 comentarii:

  1. nici eu nu ma dau dusa din casa, e asa de friiiig

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E frumos, dar frig. In fiecare zi imi propun sa ies, dar aman.

      Ștergere
  2. Hahaha, asa spun si eu cand citesc o carte care merge incet. Chiar acum de fapt, citesc una cu care ma tot chinui de o vreme incoace. Si ma gandesc ca ar fi asa util daca as putea sa fac si alte treburi intre timp :))
    Frumoase pozele! Sa aveti un weekend cat mai placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De aceea prefer sa ascult tot felul d emisiuni... fiindca pot face si altceva. Stiu ca a citi nu este in niciun caz pierdere de vreme, dar m-am obisnuit atat de tare sa fac mai multe lucruri simultan incat sa citesc si atat imi este greu. Inainte il leganam pe Andrei pe picioare si citeam o groaza. Ar trebui sa imi reiau obiceiul (doar cititul seara, nu leganatul :)) )
      Multumesc!

      Ștergere
  3. Deci ce am înțeles eu :îți plac vulpitele, trandafirii pe ceșcuțe, blugii negri, medalioanele la baza gatului, sandalele baretate, bujorii din obraji☺. Ce nu am inteles: nu mai vrei să îți bați capul cu prostii sau cu proștii? ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai inteles bine :D Initital am vrut sa specific ca ma refer la al doilea cuvant, dar mi s-a parut hazliu sa las pe fiecare sa citeasca ce vrea. :P Totusi merge si... primul. :))

      Ștergere
  4. Vulpitele au ajuns sa fie tare in voga! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt tare dragute. Eu m-am intalnit des cu ele si in realitate si sunt frumusele, desi cam fricoase.

      Ștergere
  5. Si mie imi plac vulpitele. Poza cu Andrei e minunata:), asa de copil!, cum n-am mai vazut de ceva vreme. Eu ies zilnic, dar la noi nici urma de zapada, doar gri si ger:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La oras copiii sunt parca scosi din cutie, nu? Ador sa ii vad bujorii rosii, rosii, rosii in obraji. Ma sperie cat de palizi sunt unii copii.
      Inainte voi aveati zapada si noi nu. :D E placut daca tot e frig macar sa nu fie gri.

      Ștergere
  6. Io am comentat de doua ori si habar nu am unde au disparut comentariile :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu... Nu sunt nici la comentarii in curs de moderare... :(

      Ștergere