vineri, 29 ianuarie 2016

Jurnal

 Jurnalul e mereu un bun motiv sa scriu pe blog, sa mai contorizez din dorinte, din trairi...
Nu sunt in cea mai buna perioada, dar ma ambitionez sa ies la liman.
❄ Afara ...
e urat fiindca au crescut temperaturile, zapada se topeste si nu mai este atat de luminos. Totul devine ud si murdar.
❄ În casa ...
e caldut si inca intuneric caci nu am tras draperia.
❄ In bucătărie ...
voi gati niste rata. Ma intreb ce sa le fac baietilor bun in weekend. 
❄ Mă gândesc ...
cum sa fac sa gasesc echilibrul in relatia mea cu Andrei. Ma simt un pic pierduta. Parca totul devine din ce in ce mai dificil. Nu sunt o mama asa cum mi-am dorit sa fiu si nu este imbucurator deloc.  
 Mesteresc ...
Imi fac o bluza raglan. 
Mi-ar placea sa pot lucra doar cu lana si bumbac.
Astept masurile fetitei sa ma pot apuca din nou de bluzita.
❄ Citesc ...
urat, nu?
❄ Ascult ...
pe langa vrabiutele ce s-au apucat de cripit pacalite de topirea zapezii
❄ Ieri...
am lucrat toata ziua pe calculator pentru siteul de la serviciu. Am decupat si modificat tot felul de poze, am cautat printre sutele de poze pe care le am eu si nici nu am realizat cand timpul a trecut.
Astazi ...
voi continua ce am de lucru, voi face mancare si sper sa tricotez.
❄ Maine...
e sambata, iar sambetele seamana perfect unele cu altele asa ca... voi face ce fac in fiecare saptamana. 
Imi place ...
lana
gsheller.com
❄ As purta...
cu altfel de pantofi
lookastic
As purta mai putin incaltari sport si mai mult
pinterest.com
de fapt... asa imi doresc ...
Ce vis!
tumblr
As purta o asa minunatie, dar nu stiu daca am mainile potrivite pentru el...

facebook.com
❄ Imi doresc...
sa gasesc echilibrul... sa imi fac copilul fericit...
sa nu mai fiu atat de furioasa mereu... sa fiu mai relaxata...
sa nu ma intereseze nimeni si nimic in afara de noi
❄ Am inteles ...
ca perfectiunea nu o poti atinge, ca atunci cand cineva nu te place si nu te vrea, orice ai face va fi fara rost si e cazul sa te opresti. Ce rost are sa iti consumi energia?
❄ Aici sunt imagini pe care m-am gandit sa le împărtășesc:
Cautand ieri prin poze am gasit unele mai vechisoare. Ce mult s-a schimbat Andrei in doar un an si un pic...



Va pup!
Sa aveti un weekend frumos!

14 comentarii:

  1. sunt minunate imaginile pe care ni le impartasesti!

    RăspundețiȘtergere
  2. ia matale de aici o imbratisare dimpreuna cu un sfat de la o mamica de copil de 12 ani care se lupta sa gaseasca echilibrul: rolul tau nu este sa-ti faci copilul fericit.
    Ca orice om are si el perioadele lui: zile in care se simte minunat si totul e un curcubeu si zile in care totul e mohorat si ploua des si fara speranta de soare. Pe langa astea mai are o infinita varietate de schimbari de spirit.
    Rolul tau e sa-l iubesti, sa-l accepti asa cum e si sa-l inveti lucruri esentiale pentru o viata implinita.
    In viata asta implinita se va lovi (de multe ori) de nemultumire, nefericire si chiar suferinta. Tu trebuie sa-l inveti sa aibe curaj, sa nu renunte, sa iubeasca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din ♥!
      Trebuie sa am mai multa grija sa nu ii stric unele momente de bucurie cu obsesia mea pentru perfectiune.

      Ștergere
  3. Ce dragut e inelul, dar cred ca s-ar agata in orice :))
    Frumoase fotografii, te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci nu e bun. :))
      Multumesc! Te pup si eu!

      Ștergere
  4. pupaturi de la distanta!
    Aici deja se vede ziua mai mare (dupa ce aveam intuneric la 08:00 si 16:30, acum am lumina la 7: 45 and 16: 45 :)

    RăspundețiȘtergere
  5. A doua poza e minunata!
    Zici ca e padurea fermecata iar baietelul tau un erou plecat in expeditie! :))
    Un sfarsit de saptamana frumos, pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! De abia astept sa se faca din nou caldut ca sa mai iesim.

      Ștergere
  6. Si mie imi place lana si bumbacul...de altfel am si renuntat la fire sintetice in procent mai amre de 25%, pentru ca...nu mi plac cum se simt in palma si se si scamoseaza. Inel de acesta cu coroana i-am adus si eu Ilincai din Turcia, am dat in jur de 3-4 lei pe el, dar arata asa de bine, incat toata lumea a crezut ca e pretios:)(desi eu nu cred ca un copil trebuie sa poarte lucruri pretioase:). Vai ce mult a crescut Andreeiiiii incredibil de mult, parca au trecut 3-4 ani. Si Ilincai ii cad eun dinte, parca as vrea sa incetinesc timpul, nu am gustat destuls a fiu mama unui copil mic:). Imbratisari, esti cea mai buna mama pentru copilul tau, nu mai citi prostii de sfaturi de la oameni care de obicei nu au copii:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt un pic mai costisitoare. Pe mine acrilul ma enerveaza uneori cum scartaie. Daca e intretinut mai cu grija se peastreaza frumusel.
      Copiii trebuie sa fie copii si sa poarte lucruri de care pot avea grija sau pe care daca le pierd sa nu fie o tragedie financiara. :))
      Ei! Nu sunt uneori. Am o fire dificila si... Dar iti multumesc pentru incurajari!

      Ștergere
  7. Fiti pe pace,nimeni nu-i perfect.Reprosurile nu fac decat sa fim neiertatori cu noi insine,apoi si cu ceilalti.
    Cred ca Andrei aduce cu "Nica al lui Stefan a Petrei...." si e mai bine asa,un copil care sta acolo unde-l pui n-o sa aiba ce povesti mai tarziu ,ii vor lipsi amintirile nostime care dau gust vietii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pfff! Ma straduiesc sa schimb ce nu e bine, dar uneori derapez. :(
      Uffff! Nica e dragut si amuzant, dar la altii:)) Sa fii parintele lui Nica uneori e dificil.

      Ștergere