joi, 28 ianuarie 2016

O pisica si trei motanei ;)





Am o singura mustata alba si tare ma mandresc cu ea.



Cum care trei, ca-i doar unul? Iaca inca doi :))

Nu imi vine a crede ca prima luna a anului a si trecut deja...Zilele trec la fel, dar atat de rapid. Simt ca nu imi ajung... Trebuie sa gasesc o metoda sa ma organizez mai bine si sa indeplinesc cat mai mult din ceea ce mi-am propus.

Am reinceput niste exercitii pe care le faceam mai demult si am realizat cat de tare m-am ramolit. Ce faceam inainte cu usurinta fara sa transpir macar acum necesita efort considerabil. De abia astept sa se mai usuce putin sa ma pot urca din nou pe bicicleta.

Salul pe care l-am tot lucrat sta acum in stand by pana voi lua material necesar. Am inceput sa imi tricotez o bluza raglan, iar bluzita minunata roz se pare ca nu este pe masura fetitei. Ca lungime a manecilor, a spatelui se potriveste perfect unei fetite de 2-3 anisori, dar ea este... grasuna si la rascroiala manecilor o tine. Am decis sa fac una noua indata ce mamica ei imi da masurile exacte. E mai simplu asa la cat este de micuta si nici firul nu se deterioreaza de la desfacut. Mie mi se pare mai complicat sa desfac decat sa o iau de la capat, mai ales ca ar fi mai mult de jumatate de destramat. Ma bate gandul sa o tricotez tot asa rotunda... Voi vedea...

Sa aveti o zi faina!


14 comentarii:

  1. o pisica, 3 motanei, si un soricel!

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar ma intrebam de unde trei motanei ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand vine seara si se molesesc sunt precum motaneii ce dau de caldura.

      Ștergere
  3. Șoricelul nu pare deloc stresat de prezența neamului pisicești. Ba pare chiar mândru de asa rubedenii... ☺

    RăspundețiȘtergere
  4. ce frumos e cel negru, ca o panteruta.Pisa noastra neagra a murit, tare rau mi-a parut dupa ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intotdeauna am avut o afinitate catre pisicile negre. E deja al patrulea sau al cincilea motan negru.
      Stiu cum e... e tare trist...

      Ștergere
  5. Poza cu pisica la geam este absolut superba, perfecta:). Trei motani, o pisicuta si un soricel toti stau intr-o casuta din delta, pe malul Dunarii. Zilele trec unele dupa altele in micuta lor casuta, asemanandu-se ca boabele intr-o pastaie. Zilnic din casa lor se aud rasete si chicoteli, ei mereu gasesc cate ceva frumos de facut: soricelului ii place sa tricoteze, motanului mare sa mestereasca fel de fel de lucruri, motanelului mai tanar sa se joace mereu pe afara, celui negru sa o chinuie pe pisica alba, pufoasa si melancolica, care stie ea bine ca este o printesa adevarata si duce lipsa unui castel numai al ei, cu servitoare si alai:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Ce minunata este povestioara ta! Multumim! ♥

      Ștergere
  6. Am banuit eu ca e o mica pacaleala soriceasca.
    Domnita melancolica,ce frumos priveste ea prin geamul de cristal.
    Catifeaua neagra a crescut,se vede pe hainuta sa ca-i merge bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnita e mereu imbufnata. :)
      Ii merge motanelului tare bine. E alintat, iar viata grea de dinainte a uitat-o de tot.

      Ștergere
  7. Esti un soricel curajos de rezisti printre atatea figuri pisicesti ;))
    Lady are asa o statura de pare ca se invarte in alte cercuri, ca nu se amesteca cu muritorii de rand. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uneori e obositor, dar imi ascute mintea traiul acesta. :))
      Este princiara.

      Ștergere