sâmbătă, 2 ianuarie 2016

Primul jurnal 2016

Cu toata nebunia sfarsitului de an, a revelionului, a inceputului de an, nici nu am realizat ca ieri a fost zi de jurnal. Nu-i bai fiindca recuperez astazi si il scriu pe primul din 2016
❄ Afara ...
e frig, dar este soare si cand privesc pe fereastra e minunat asa insorit. Azinoapte a nins putin de tot si prin curte ici, colo e zapada.
❄ În casa ...
este curat, liniste si luminos.
❄ In bucătărie ...
astazi va gati sotul meu ciorba de burta, iar eu voi face pariziene cu ciocolata.
❄ Mă gândesc ...
tot mai mult sa renunt la denumirea... soricel. Parca nu mi se mai potriveste, dar pe de alta parte mi-e asa de draga si parca face parte din mine. Nu ma pot decide. Ieri am deschis pagina de pe facebook sa ii modific denumirea, dar nu m-am indurat.
Voi ce ziceti? Mi-ar placea sa citesc parerile voastre foarte mult.
 Mesteresc ...
vesta rosie si sper sa o termin cat mai repede ca sa pot tricota ceva.
❄ Citesc ...
Maritata cu un viconte, un siropel care e relaxant si dragut. 
❄ Ascult ...
intotdeauna cu placere ce imi spune, chiar daca nu ma intereseaza foarte mult subiectul. Este placut sa vad ca dupa atata timp inca vrea sa vorbim... mult... despre orice. Si el ma asculta la fel. Simt cand nu il intereseaza, dar are rabdare si sta tacut cand ii spun de tot felul de prostii. Simtim si stim amandoi ca uneori ascultam doar de drag ca inca ne vorbim... 
❄ Ieri...
a inceput un nou an cu noi rezolutii si slava Domnului! l-am inceput cu zambete si inima deschisa.
Astazi ...
Voi croseta, voi asculta vreo emisiune si voi coace ceva bun. 
❄ Maine...
 o iau de la capat. Imi doresc sa profit la maxim de zilele de stat acasa caci pe nesimtite iarna trece si incep iarasi serviciu la capacitate maxima.
Imi place ...
 mirosul de cafea, dar nu imi place gustul ei. Prefer nesul sau 3 in 1.
❄ As purta...
blanita la urechi :D
sammydress.com
❄ Imi doresc...
in noul an 
sa fiu mai calma, 
mai buna, 
mai blanda, 
mai cumpatata, 
mai rabdatoare cu Andrei, 
mai permisiva,
mai nepasatoare fata de ce zic altii in special legat de copilul meu,
mai atenta cu sotul meu,
sa zambesc cat mai mult,
sa ma joc cat mai mult, 
sa ma bucur cat pot de mult de perioada aceasta a lui Andrei deoarece creste repede si trece ca vantul.
Si da... si in acest an, la fel ca in oricare altul, imi doresc sa ne fie bine si sa avem cat ne trebuie.
❄ Am inteles ...
ca nu ne trebuie foarte mult ca sa fim fericiti, dar daca nu lupti pentru fericirea ta nici nu o vei avea. Luptele cele mari se dau cu tine insati de cele mai multe ori.
❄ Aici sunt imagini pe care m-am gandit sa le împărtășesc:
gasiti pisica :))


Va pup(am

18 comentarii:

  1. Parerea mea e sa nu renunti la "soricel", in el sta ascuns alintul sotului tau pentru tine - si de aceea cred ca nu ai putut renunta usor, chiar daca in acest moment il simti nepotrivit (daca-mi amintesc bine, sotul tau iti zicea shorichitz sau shori, nu mai stiu). Lasa-l acolo pe "soricel", e jucaus si dragalas. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Cred ca da... de aceea e greu. Soricel imi spunea sau uneori soarec. :)) Soarec imi zice si acum. :))

      Ștergere
  2. Și pe mine ma batea gandul sa schimb numele blogului, mai ales ca nu mai e de mult vorba numai de handmade, dar nu am gasit numele care sa ma reprezinte. Poate voi face și eu un... "referendum" ☺ pe tema asta. Acum... dacă tu simți ca nu se mai poate cu shoricel eu zic sa faci cum simți, cauți nume nou și schimbi, tu hotărăști, ca lumea revine nu pentru numele blogului ci pentru conținut.
    În alta ordine de idei, am găsit pisicul ascuns în poză, e o figura! Se vede ca s-a adaptat și se simte bine în căsuța voastră primitoare de pisici albe și negre.
    Spor și inspirație în tot ce începi în acest an îți doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Usor, usor cred ca renunt la gand ca prea mi-e drag soricelul chiar daca nu prea sunt eu dragalasa si draguta.
      S-a adaptat perfect. Nici nu a fost greu cand casa e calda si noi l-am alintat. Numai Lady nu il vrea, iar el i se tot baga in suflet.
      Multumesc!

      Ștergere
    2. Tot nu îl vrea? Credeam ca s-au aranjat lucrurile intre mâțe.

      Ștergere
    3. Tot nu il vrea, dar macar nu se bat.

      Ștergere
  3. Mie îmi place numele, dar te înțeleg dacă vrei să il schimbi! Un sfat am...încearcă să renunti la 3 in1. E plin de chimicale. Am avut si eu o perioadă când preparam la muncă, dar acum regret.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru sfat! Voi incerca din nou cicoarea caci e mai buna. Singurul dezavantaj ar fi ca nu o aduc aici la magazin.

      Ștergere
  4. La multi ani Soricel Catrinel! Noul An sa-ti indeplineasca toate dorintele, toate rezolutiile, toate visele ca tu sa fi mereu vesela si optimista! Asa se intind si matele mele, asta arata ca se simt bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La muli ani! Multumesc!
      Ohoo! si inca ce bine se simte... Sa il vezi pe calorifer cum se intinde. :))

      Ștergere
  5. Sa ti se implineasca toat cele ce vrei sa le trasnformi in tine si in jurul tau! Catrinel dar:)) eu abia azi am vazut ca se numeste soricel:)) credeam ca blogul se numeste Catrinel soricel:). Oricum s-ar numi tot frumos e la tine;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Subscriu. La tine e frumos si placut si tu esti ccea ce da viata acestui locusor.
      Un an bun sa ai, in care sa poti duce la capat dorintele tale!

      Ștergere
    2. Va multumeeeesc! Sunteti asa de dragute!

      Ștergere
  6. Eu am gasit 2 pisici:)...veioza tot "pisica" e :).Mie imi place denumirea blogului tau,iar daca-l schimbi,eu tot de soricel o sa te stiu.:).An nou fericit!

    RăspundețiȘtergere
  7. Dap! E o pisica roz. :)
    La fel sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  8. soricel, cum sa renunti la nume? Ia uita-te in oglinda si zambeste:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am potolit. :D Atat de tare m-am potolit ca ma gandesc sa schimb si headerul. :D

      Ștergere
    2. tu vrei schimbari, bag sama :)

      Ștergere