vineri, 1 ianuarie 2016

Sorcova, vesela...

...
Să trăiţi, să-mbătrâniţi:
Ca un măr, ca un păr, 
Ca un fir de trandafir. 
Tare ca piatra, 
Iute ca săgeata.
Tare ca fierul, 
Iute ca oţelul. 
La anul si la multi ani!

Buna dimineata 2016! 
Draga anule 2016 te incep cu mult optimism si speranta. Sa nu ma dezamagesti! 
Ca in fiecare an la final am facut bilantul, am tras linie si apoi la inceput am pus pe lista ce imi doresc sa fac mai departe, ce imi doresc sa imbunatatesc si sa schimb cu intelepciune si unde nu e nevoie de schimbare sa am parte de stabilitate. 
Va doresc sa aveti parte numai de schimbari in bine!

10 comentarii:

  1. Buna dimineata 2016! La multi ani! Un 2016 exact asa cum vi-l doriti si putin in plus:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea! Sper si la tine sa fie la fel! Va pupacesc!

      Ștergere
  2. Oof, acum îmi dau seama ca nu m-a sorcova nimeni anul ăsta. Fetele au fost plecate și pe aici nu prea vin copiii cu sorcova, cel puțin nu în zona mea. Bine ca m-ai sorcova tu, sa îmi meargă și mie bine ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ma bucur ca nu prea vin si spre incantarea mea nici prea de dimineata nu au fost anul acesta.
      Iti doresc sa iti mearga caaat mai bine!

      Ștergere
  3. La multi ani, Catrinel! Tare faina bluzaa, dar mai ales rujul festiv. Un an nou fericit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ♥ Bluza e o rochita (eu asa o port) primita in dar de la o doamna foarte draguta.
      Ha! Sa stii ca in ultima vreme folosesc ruj mai des.
      La multi ani! Un an cat mai bun sa ai!

      Ștergere
  4. Multumesc de sorcova!

    Sa ai zile frumoase si pe placul tau in acest an!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani pe 2016! Iti doresc ( ca si mie) ca 2016 sufletul sa ni se manifeste prin corp si minte si sa realizam o mare parte din dorintele noastre!

    RăspundețiȘtergere