luni, 18 ianuarie 2016

Tutorial- Scurtarea jeansilor


...pastrand tivul original.

Marea mea problema cand vine vorba de jeansi este ca sunt lata in solduri si am picioarele scurte. Chiar si atunci cand sunt foarte slaba tot am aceasta problema de parca se creeaza pantaloni doar pentru modele inalte si slabe. 
Foarte, foarte rar mi se potriveste lungimea pantalonilor fara sa ii scurtez. Tivul din fabrica al jeansilor arata foarte bine, dar este greu de recreat. Solutia este sa scurtezi pantalonii pastrand tivul.









Se cunoaste putin cusatura, dar nimeni nu se va apleca sa se uite la tivul vostru de foarte aproape si privind de la o distanta normala nu se vede.

As fi foarte incantata sa imi spuneti parerea despre tutorial.
Daca aveti intrebari va raspund cu mare drag. Nu intotdeauna explicatiile mele sunt cele mai reusite. :)

Spor in toate!

16 comentarii:

  1. Ce bine ai explicat! Eu sunt una dintre cele care nu stiau de metoda asta. Intotdeauna se invata lucruri noi. Multumiri de tutorial :) Chiar cred ca e bine explicat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Chiar am avut emotii si eram cam nehotarata daca sa pun sau nu tutorialul.
      Cu multa placere!

      Ștergere
  2. mie mi se pare clar.
    scurtam si eu blugii la fel, dar uite ca nu mai stiu dupa care tutorial, dar in mod cert era unul mult mai complicat decat al tau.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce idee super,nu stiam de ea, nu m-as fi gandit.Foarte util, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiind metoda simpla am senzatia ca toata lumea deja a aflat de ea, uitand cat de mult m-am bucurat eu cand am gasit-o. Cu multa placere! Daca ti-e utila e cel mai important. ♥

      Ștergere
  4. Gasesc chestia asta foarte ingenioasa! Nu mi-ar fi dat asa ceva prin cap...Si mi se pare ca este ca un alt model acea cusatura.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca faceti cusatura si mai aproape de tiv nu se va cunoaste deloc.

      Ștergere
  5. nici eu nu foloseam metoda asta, eu taiam si refaceam tivul. Am atza maro speciala pt blugi, sa arate ca originalul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am ata maro speciala in mai multe nuante, dar tivul tot nu arata ca cel din fabrica... asa imi pare mie. In plus imi da batai de cap caci la cusaturile laterale blugul ajunge sa fie in 4 si merge greu. Am rupt ceva ace asa...

      Ștergere
  6. Eu stiam de metoda asta,adica o matusa mi-a povstit cum isi scurteaza ea blugii ca sa ramana cusatura originala,dar nu am vazut pana acum.Super ti-au iesit.Esti o harnicuta si o priceputa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga mea, ma crezi ca am o pereche de blugi noi-nouți care mă așteaptă de un an sa îi scurtez? Recunosc, mi-e cam frică de foarfecă ☺Zilele astea însă trebuie să îmi fac curaj fiindcă ceilalți blugi au început sa dea semne de... oboseala și e cazul sa ii înlocuiesc.
    Faina treaba și făcut cu tutorialul asta!
    Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-e frica de foarfeca, dar nu taia pana nu probezi si masori de multe ori. La blug e fain ca nu ramane semn chiar daca descosi ce ai tras la masina. Cu alte materiale e dificil, dar denimul e grozav. Hai! treci la treaba!

      Ștergere
  8. E foarte faina ideea, nici nu mi-ar fi trecut prin cap. Eu daca ii tai ii port netiviti, de lene sa-i iau cu mine cand ma duc in mall sa le traga doamna tivul. Suuuper:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut ca se poarta si chiar se cumpara asa... netiviti. Nu sunt pe gustul meu cu toate ca imi plac cei cu tivul un pic ros. :D

      Ștergere