vineri, 19 februarie 2016

Fila de jurnal...


Nu sunt in cea mai buna forma, dar ma mobilizez de astazi.
Avem de recuperat niste teme la mate, dar o vom face de maine.
Am aprins focul la centrala asa ca  in casa este cald. Mai trebuie doar sa fac ordine.
Inca nu stiu ce voi gati asa ca ce va fi  in bucătărie este un mister.
Ar trebui sa nu mă  mai gândesc atat de mult la ce am de facut pana de 8 martie, pana de Paste fiindca ma apuca teama. Le voi lua pe rand si o voi scoate cumva la capat.
Cu cat am mai multe de facut cu atat parca ma blochez mai mult si nu mai mesteresc nimic.
Halal de mine! Am fost o epava zilele acestea cand afara a fost superb, iar acum cand e frig parca imi venise cheful de iesit. Ingrozitoare mai sunt!
Ii citesc lui Andrei in fiecare seara din Jurnalul unui pusti. De fapt citim impreuna. Nu suntem foarte incantati. E modern, toti sunt isterizati dar este extrem de banal, nu te invata nimic si nici macar vocabularul nu il imbunatateste, ba dimpotriva... Astept totusi sa trec de jumatate si va mai spun atunci pareri.
Stiu ca va pun rabdarea la incercare, dar mai asteaptati-ma un pic fiindca voi reveni...  imi doresc sa revin in forma maxima.
Va multumesc ca sunteti rabdatori! Si mie imi este dor de mine sa stiti. :(
Va pup!


4 comentarii: