vineri, 5 februarie 2016

Jurnal

 Iar jurnal! Ma simt ca in bancul cu Bula daca s-ar invarti pamantul mai repede.
❄ Afara ...
bate vantul, este innorat si ud.
❄ În casa ...
e bine.
❄ In bucătărie ...
voi face pui intreg la cuptor. 
❄ Mă gândesc ...
la prea multe lucruri dintr-odata.  
 Mesteresc ...
din nou ia mea.
Se fac aproape doi ani de cand m-am apucat de ea. Am facut o pauza foarte, foarte lunga, dar am avut rabdare cu mine. Am asteptat sa mi se potoleasca sufletul ca sa pot lucra absolut fiecare milimetru din ea cu placere si cu sufletul usor. Nu am vrut sa mai am nici macar un dubiu cand m-am apucat din nou de ea ca sa o pot purta cu drag cand va fi terminata. 
❄ Citesc ...

❄ Ascult ...
o melodie foarte faina
❄ Ieri...
nu am facut nimic special. Ziua a trecut si nici nu mi-am dat seama.
Astazi ...
a inceput vacanta. Nu mi-am planificat nimic...
❄ Maine...
probabil voi face curat si imi voi pregati bagajelul pentru cateva zile la Tulcea.
Imi plac ...
ciorapii foarte caldurosi
Ar trebui sa imi fac o pereche poate pentru iarna viitoare.
tumblr.com
❄ As purta...
cu drag daca vremea din zilele cat voi fi plecata va fi faina. Bine... cu alte incaltari :))
styleestate
la vara
dontpayfull
ineleeee si brataaaari multe, multe ;)
charcoalalley.com
❄ Imi doresc...
sa reusesc sa fac fata tuturor provocarilor care vor veni la serviciu.
❄ Am inteles ...
in unele situatii unde gresesc. Daca voi reusi sa si schimb lucrurile... ramane de vazut.
❄ Aici sunt imagini pe care m-am gandit sa le împărtășesc:
Cineva s-a ascuns taaaare bine :))

In casa asta e dificil sa fii un motanel negru, somnoros si cu limba pe afara... 

Greu! tare greu!

Va pup(am)

8 comentarii:

  1. Eu sunt o neintelegatoare, nu înțeleg de unde ies piciorutele alea?

    RăspundețiȘtergere
  2. Vacanta placuta si sa te intorci cu bateriile incarcate :) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Parca s-au descarcat mai tare. Ma adun eu maine. :))

      Ștergere
  3. ce poze frumoase cu pisoi si "talpi"....
    si sosetele roz imi plac mult...
    vacanta placuta sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  4. superbe pozele!. Eu nu m-as abtine si as gadila piciorusele :))
    o saptamana minunata

    RăspundețiȘtergere