vineri, 12 februarie 2016

Jurnal

Din jurnal in jurnal vin in saptamana aceasta. am fost plecata si nici ce sa va povestesc nu prea am avut...
❄ Afara ...
e frig, innorat, gri... ca pe sfarsit de iarna.
❄ În casa ...
e racorica si curat.
❄ In bucătărie ...
cateva vase ce isi asteapta locul. Am facut ieri mancare. 
❄ Mă gândesc ...
la tot felul de prostiicare ma cam nelinistesc.  
 Mesteresc ...
Bluzita roz i-a fost mica fetitei pentru care era destinata pentru ca este dolofanica, asa ca bunica a mai comandat una. Voi incerca sa o fac tricotata si sper sa imi iasa.
Am luat inca un scul pentru un sal inceput si sper sa il termin.
Printre picaturi lucrez la ie...
Mai am si un cardigan inceput...
Iar am inceput mai multe proiecte dintr-odata asa ca nu ma voi plictisi.
Sa nu uit... ar trebui sa fac si niste martisoare, nu? 
❄ Citesc ...
impreuna cu Andrei  Jurnalul unui pusti vol. 3 fiindca pe acesta l-am gasit. Poate in timp voi mai lua cate un volum.
❄ Ascult ...
Ce versuri superbe!
❄ Ieri...
am facut mancare, curat, teme si m-am invartit fara tinta... Am fost cam nervoasa fara motiv.
Astazi ...
mi-am planificat sa lucrez la calculator si poate sa incep bluzita.
❄ Maine...
E deja sambata si incepe sa imi para rau dupa vacanta.
Imi plac ...
pufoseniile
Nu as purta asa pantofi, dar ce draguti suuunt! :P
pinterest.com
❄ As purta...
mereu
sursa
cercei
beautyfrizz
Am o prietena care imi face, dar mi-ar placea sa reusesc sa imi fac singura ca sa le port mai des. Imi place si rujul...colierul :D ... si unghiile imi plac ;)
si incaltari

❄ Imi doresc...
sa ne fie bine, sa fim bine.
❄ Am inteles ...
ce inseamna cuvintele nespuse la timp, lipsa de curaj si orgoliul...
❄ Aici sunt imagini pe care m-am gandit sa le împărtășesc:
Somn usor pisoilor!

Safrsit de saptamana cat mai bun sa aveti!

8 comentarii:

  1. Doamne, ce imagini. Cred ca te topesti privindu-le... Va pup, dragilor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma topesc de fiecare data cand ii gasesc cuclcusiti asa in sufragerie. :D

      Ștergere
  2. Ce pacat ca nu i-a fost buna bluzita aceea.. iti iesise atat de bine!! Vad ca iti cam place tot ce e negru :) si mie, si mult, chiar am avut perioada mea "neagra" :)), acum se rezuma doar la unghii negre din cand in cand. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta e! Am motiv sa fac una noua cu un alt model ;)
      Da! Negru e culoarea... nonculoarea pe care o iubesc si o port foarte des.
      Si eu te pup!

      Ștergere
  3. Ce frumos si linistit doar,e Andrei! Weekend placut! La noi e frig tare, -25 de grade si bate vantul. Se simt ca si - 41 de grade. Am fost pana la magazin si din parcare pana inauntru, am crezut ca imi pica mainile.

    RăspundețiȘtergere
  4. superbe poze! seducatoare poza cu adormitii! eu i-as fi flocait oleaca pisica :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum sa stric asemenea momente cu flocaieli? :)) Am timp toata ziua pentru asta. :D

      Ștergere