luni, 1 februarie 2016

Mozaicul lunii ianuarie


Nu am foarte multe de zis... Nu a fost o luna grozava din punct de vedere... mental. Am fost cam stresata desi prea multe motive nu am avut. Nici prea multe lucruri vizibile nu am facut.
Am slabit abia 4 kilograme. Sper sa o tin macar asa si sa scap de cele 16-17 pe care le doresc date jos in patru luni. Poate am noroc si de ziua mea voi fi subtirica la mijloc.
Tot ce pot este sa sper ca lunile ce vor urma nu vor fi la fel cu prima din acest an.

24 de comentarii:

  1. o vorba nemteasca spune ca toate inceputurile sunt grele. cu siguranta asa a fost si luna asta de inceput de an, apoi totul o sa fie bine! Spor la toate si felicitari pt kg slabite!!!! Ioana :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum ai slabit 4 kg?Stii ce te sfatuiesc:nu mai pune toate la suflet,sa vezi ce bine dispusa vei fi dupa o vreme.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Spor la toate, Catrinel, pune-te pe treaba si vezi numai ce bine iti vor merge aceste 4 luni :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa ai luni frumoase, draga mea! Imediat vine vremea buna si vei avea de ce sa fii fericita!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai slabit 4 kg? Super, abia astept sa vad poze cu tine cand vei ajunge la greutatea pe care ti-o doresti!Chiar daca nu ai realizat prea multe, ai fost alaturi de cei dragi. O luna frumoasa!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. Fac poze sigur :D Dar cele de acum nu vi le arat :))
      Multumesc!

      Ștergere
  6. Catrinel, dar e foarte bine ca ai reusit sa slabesti 4 kg intr-o luna - nu e un esec (ca ai zis "abia" 4 kg), e un succes!
    Din ce am mai citit eu (ca si pe mine ma intereseaza acest subiect), slabitul sanatos e cu 4 kg pe luna, nu mai mult (in plus, nici nu se lasa pielea, e riscul mai mic sa apara vergeturi, nu pierzi masa musculara, ci grasime).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum cand va vad pe voi, cum sa zic? incantate imi dau si eu seama ca e bine. :))
      Am la vergetuuuri, dar de la sarcina la toate incheieturile si pe fund, pe solduri. Nu ma deranjeaza. sunt semnele mele ca am facut ceva fabulos... un copil.

      Ștergere
    2. Ah, draga Catrinel, n-am vrut sa te fac sa te simti prost. Vergeturi am si eu si nici macar n-am copii, deci stai linistita. Ale tale sunt "baby marks, with love" (asa ziceau niste doamne dn Marea Britanie, intr-o emisiune pe care am vazut-o demult) Voiam doar sa spun ca atunci cand pierderea kilogramelor e mare si brusca apar sigur si vergeturi, ca pielea se detensioneaza brusc, nu mai trebuie sa stea la fel de intinsa. Asa, slabind incet si sigur pielea nu mai are de suferit. Deci 4 kg pe luna e perfect,e numai bine. ;)

      Ștergere
    3. Stai te rog linistita caci nici prin cap nu mi-a trecut sa ma simt prost. Desi sunt o fire...complexata ciudat este ca vergeturile nu au fost vreodata unul din multele mele complexe. :))

      Ștergere
  7. E foarte bine să slăbești treptat...4 kg într-o lună e chiar bine. Nici nu vreau să mă gândesc cu câte voi rămâne eu după naștere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce optimism imi dati dragilor! Multumesc!
      Draga mea nu te stresa cu acest lucru! Bucura-te de ce se intampla acum! La mine recunosc ca a fost pur si simplu neglijenta. Am fost obisnuita sa arat bine... sa fiu slaba fara niciun efort si manacand ce voiam. Acest lucru nu mai este posibil si poate ca este mai bine fiindca dorindu-mi sa fiu slaba am grija sa mananc bine si sanatos. Altfel as fi manacat lucruri nepotrivite, la ore nepotrivite.
      Bucura-te!

      Ștergere
  8. Buna. Apoi pe vremea asta si o musca ar resimti un oaresce disconfort mental. Ba frig, ba prea cald, totul este gri, urat. Odata cu venirea primaverii, vei "inflori" si tu si vei reveni la ganduri mai bune. Nu mai sta suparata frumusete, ca e chiar mult cat ai slabit. Nici prea mult deodata nu este recomandat. Incet si sigur. Tine-o tot asa! Si eu ma lupt cu ceva kilograme in plus.
    Te pup
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup draga mea! Sper ca tu esti bine caci stiu ca si tu esti sensibila...

      Ștergere
  9. Ne apropiem cu pasi repezi de primavara si gandurile devin mai senine.
    Iti doresc sa reusesti ceea ce ti-ai propus, dar fara stres. Nu e un ingredient util. Ba dimpotriva...
    Zile frumoase de februarie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru comentariu!
      Multumesc frumos!

      Ștergere
  10. Moaaaama, daca as slabi 4 kg.... ce fericita as fi! Bravo pt alea 4! Si tine-o tot asa, inseamna ca in 4 luni vei da... 4 x 4 :) (off topic: mie in poze imi pari bine, de unde vrei tu sa dai jos 16 kg? Ce IMC ai?? ca eu as fi jurat ca esti normo-ponderala ).


    Eu de ceva ani fac putina miscare asa ca luna ianuarie a fost luna in care mi-am propus si am facut sport (ok, facut inseamna ca am facut mai mult decat inainte, adica facui ceva gimnastica si de vreo 3 ori febra musculara). 1 kil jos - adica ce luai de sarbatori s-a dus inapoi.

    Ti pup si un februarie senin in suflet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Sunt normo-ponderala dar foarte aproape sa trec bariera, iar eu imi doresc sa fiu normo-ponderala mai spre bariera de jos, nu cea de sus ca acum. :D Am grasime pe coapse, in special pe partea interioara, pe burta, pe spate, "love handels" :)) La fata ma ingras foarte, foarte putin asa ca daca ajung acolo rotofeie inseamna ca in rest sunt rotunda rau.
      Si eu ti pup cu drag!

      Ștergere
    2. aici o sa iti zic ceva ce mi-a zis un dr demult...daca la 16-18 ani se accepta medical ca IMC sa fie la limita de jos a normo-ponderabilitatii, la 30-40 ani asta inseamna prea slab si un risc de boala pe termen lung, iar tentinta e sa scada din nou pe la 60 ani.

      Cu grasimea stau si eu bine, din cauza de sendetarism :)) - gimnastica insa ar trebui un pic mai multa. Eu rad ca pun mai mult...iarna, sa tina de cald.

      Ștergere
    3. Sincera sa fiu kilogramele nu ma intereseaza foarte tare. Am o prietena cu acelasi numar de kilograme ca mine si arata muuult mai slaba. Pe mine ma intereseaza sa dau jos grasimea de pe burta, de pe coapse si de pe spate. Nu imi doresc sa fiu o lesinatura, dar mi-ar placea sa port haine stramte fara sa fiu cu randuri-randuri de slana. :D
      Sedentarismul asta bata-l vina! Astept sa se duca umezeala asta sa imi scot bicicleta. Si eeeeuuuuu la fel. :D

      Ștergere