luni, 29 februarie 2016

"Pink Candy"




Am terminat-o!!!
Am desfacut cred de zeci de ori pana a ajuns sa arate astfel incat sa fiu multumita. Acum din nou cu emotii voi astepta sa vad daca mamicii, bunicii si... fetitei le place si mai ales daca ii vine micutei caci cealalta a fost o masura nepotrivita, ea fiind mai voinica.
In seara aceasta am de pus atisoare la martisoarele pe care Andrei le va oferi colegelor si doamnelor din scoala, iar apoi ma pot intoarce cu drag la salul si la ia mea.

4 comentarii:

  1. Să o poarte sănătoasă! E o culoare tare drăgălașă! Ce mărțișoare ați pregătit? Pentru mămicile elevilor mei, vom decora mâine inimioare din ipsos. Abia aștept să văd cum vor ieși!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am pregatit floricele din fetru.
      Ce frumooos! Eu imi aduc aminte de trei cadouri pregatite pentru mama. La scoala pregateam in fiecare an dar imi amintesc de un buchet de ghiocei din carton, de o casuta din scobitori si cand eram mai marisoara de un sort cusut la masina.

      Ștergere
  2. Se vede ca e diferita si putin mai mare. Felicitari!! Arata fenomenal! Ce pacat de cealalta care nu i-a fost buna :( Sa speram ca asta da!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incerc ca toate lucrurile sa fie doar asemenatoare, nu identice. Multumesc!

      Ștergere