marți, 23 februarie 2016

Primavara... mate... operatii




Astazi am mobilizat-o pe prietena mea sa iesim pe... campuri. Prea am stat in casa si prea m-am lasat prinsa in vartejul gandurilor; prea mi-am chinuit baietii cu starile mele ce semanau cu Hopa Mitica.
Eu mi-am luat copilu', iar ea... pe Bogdan, catelul. Mergand agale si povestind, visand cu ochii deschisi, mai strigand ba dupa cupil, ba dupa caine ne-am intalnit cu primavara. De fapt nu cu ea in persoana, ci cu doi soli trimisi de dansa in intampinarea noastra: un brotacel tare curios si o gargarita rosie ca focul. Ici, colo ne-a presarat calea cu floricele albastre cat gamalia acului si uite asa mi-a ridicat moralul pentru inca o vreme. De maine ploua, dar am bateriile incarcate. De abia astept sa treaca si ploaia ca sa probez din nou bicicleta impreuna cu Andrei.

M-am afundat in operatii cu trecere peste ordin la mate si nu am mai apucat sa lucrez nimic in aceste zile. Iar ce am lucrat pana acum la bluzita cea roz am desfacut caci nu mi-a placut si acum trebuie sa o iau de la capat. Noroc cu manualul cel vechi de mate de clasa a II a, pe care l-am salvat cand Andrei era inca la gradinita, caci altfel nu stiu cum as fi reusit sa ii explic pe intelesul lui operatiile acestea. Totul este la mine in cap dar nu reuseam sa explic cum ar fi trebuit; in manualul lui nu am gasit o explicatie pe care sa o inteleg, iar doamna... nu are timp.
 Mi-ar placea sa gasesc si culegerea galbena cu bufnita pe ea,(PROBLEME DE MATEMATICA clasele 2 - 4 - C. Carbunaru, Gh. Ilioniu). Vi-o amintiti? Ce grozava era! Oare o mai are cineva?

Va pup(am)!


10 comentarii:

  1. Cat de mult îmi plac spatiile așa largi, aerisite, parca simți ca respiri. Curios brotacul. O fi fost vreun print. Știu ca nu te mai interesează, de aceea sunt sigura ca nu ți-a trecut prin cap să-l pupi ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am mangaiat pe spinare si l-am trimis catre alta fata. :D

      Ștergere
  2. Ce zi faina ati avut! Am sa o incerc si eu cat de curand:). Parca primavara va face si mai frumosi si senini:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Pe toti oamenii ii face mai senini. Scoate bicicleta la plimbare.

      Ștergere
  3. Ce simpatica broscuta :)) si-a gasit bine locul. Ati avut zi frumoasa, la mine doar ploua de ceva zile deja.. Ma bucur ca ti-ai incarcat bateriile :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase pozele si primavara! Iti stau bine ochelarii de soare. La noi a nins de dimineata, iar acum ploua. Pana la primavara noastra mai avem cel putin 2 luni de iarna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! :D Pfff! Nasol! E o tara extraordinara, dar iarna asta m-ar termina.

      Ștergere
  5. AI PUPAT BROTACUL?
    Si noi suntem la operatii cu trecere, cand nu e sigura foloseste abacul ala clasic :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuuuu. Doar l-am mangaiat. Imi place pieleea brotacilor ca e fin asi un pic umeda. :D Totusi nu atat de mult incat sa il pup.
      Degetelele inca ne mai ajuta din cand in cand.

      Ștergere