marți, 15 martie 2016

Am fost cuminte si...

...de ziua femeii am primit cea mai faina gentuta din cate am avut pana acum. Ea a venit mai de mult timp fiindca promptitudinea este unul din multele lucruri cu care se pot mandri cei de la Chic BAGS,  insa eu am ajuns abia weekendul acesta sa o iau deoarece a venit cu un curier rapid la Tulcea.
Despre ei am auzit intamplator si intr-o scurta descriere: comercializeaza genti din piele ecologica de cea mai buna calitate, si incaltaminte din piele naturala lucrata manual in Romania. 
Am intrat pe site si la capitolul GENTI m-am oprit chiar daca am suspinat si la cateva perechi superbe de pantofi.
A fost dragoste la prima vedere. Cand am vazut-o mi-a placut foarte tare chiar daca are o culoare foarte indrazneata si eu cu greu ma rup de stereotipurile de genul asortatului. Totusi iat-o:


Inainte sa ma hotarasc am cercetat un pic sa vad daca o pot purta si cum. Am gasit combinatii grozave de outfituri si fix pe gustul meu. E cert ca va fi cea mai purtata geanta din cate am si de abia astept sa incep serviciul sa o scot iar in lume. Sa va mai spun cat de incantata am fost de materialul cu buline de la interior?
Stiti scena in care Mary Poppins tot scoate din geanta magica tot felul de lucruri si nu se mai termina? Eu sunt cam ca ea si adun in geanta mea multe, de toate, pentru orice eventualitate. Avantajul este ce gentuta mea rosie este extrem de incapatoare si are niste manere foarte solide care sunt in stare sa sustina greutatea tuturor nebuniilor ce le pun in ea. Are fundul tare si nu face burta aceea enervanta cand pui ceva greu. Materialul din care este facuta este foarte fain si pare rezistent asa ca sunt sigura ca vom petrece mult timp impreuna :)).
Ma straduiesc sa fiu cumintica in continuare fiindca am ochit si o pereche de pantofi...Ei! de fapt mai multe.

Va puuup!



8 comentarii:

  1. e superrrbaaa!!! Si ce culoare frumoasa ai ales!
    Livreaza si in afara? :D Glumesc, acum ma mut, nu e momentul de posete si pantofi :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Indrazneata culoare, dar m-am obisnuit.
      Va mutati? Grozav daca va mutati la mai bine. Mutare usoara!

      Ștergere
    2. mie mi se pare culoarea plina de viata. Indrazneata ca e in contrast cu gri-ul iernii :) dar vine vara cu culorile ei.

      Da, iar ne mutam :D. Impachetez serile, zugravesc in weekend, apoi o sa despachetez serile :))) . Mai e si niste spalat printre dar il ignor ca nu imi place :D

      Ștergere
    3. Cand vine vorba de incaltari si imbracaminte negru e in topul alegerilor mele. :D
      Spor in toate si sa fiti fericiti in noua casa!

      Ștergere
  2. Foarte, foarte frumoasa!! Sa o porti sanatoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa cu totul(si mie imi plac mult picourile si intrand pe site am vazut ca multe au aceasta captuseala ,sunt frumoase).
    Sigur va fi purtata cu placere,lucru foarte important pentru o femeie :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au lucrursoare tare frumusele.
      Daaaa... De abia astept s-o scot in lume :D

      Ștergere