luni, 7 martie 2016

Azi e ea...

...e baba mea!
E racorica, bate vantul, dar straluceste pe cer un soare minunat si pasarelele canta.
Daca tot e soare poate reusesc astazi sa scot bicicleta si sa merg cu Andrei la plimbare.

M-am trezit greu dimineata si cu capul cat o banita fiindca nu am dormit bine. Tin din ianuarie un fel de dieta. Nu mi-am atins targetul de slabit (de la 67,5 am ajuns abia la 63kg) si nici nu am scapat de burta si grasime de pe picioare, dar mi-am schimbat in mare parte alimentatia, programul de masa si cantitatea de apa bauta a crescut. Totusi mai fac cateodata un mic ocol si il resimt. Am avut ieri un mic... mare exces si nu m-am simtit grozav. Ma bucur pentru fiindca inseamna ca in corpul meu s-au produs schimbari in bine si nu mai accepta cu usurinta porcarii. :)) Imi doresc foarte tare cand ma urc pe cantar greutatea mea sa inceapa cu 5 si nu cu 6. :))

Va pup!



6 comentarii:

  1. Felicitari,tot e bine!vezi asta imi doresc si eu la cantar ,sa vad prima data un 5,cam greu cu poftele astea,acum parca nici vointa nu mai am.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vointa mai am un piculet, dar e enervant ca imi fluctueaza greutatea cu 1-2, chiar si 3 kg mereu.

      Ștergere
  2. Doamna, musai si neaparat sa te pup de 8 martie! Sa ne traiesti, femeie, sa ai o zi minunata, cum meriti, alaturi de barbatii tai frumosi!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani! O primavara minunata!

    RăspundețiȘtergere