joi, 10 martie 2016

Jurnal

Am decis sa fac de azi  jurnalul fiindca maine nu voi avea cand si weekendul acesta nu voi fi acasa. In ultima vreme am scris rar si fara consistenta si voi incerca fie sa ma pun pe treaba, fie ma voi gandi daca este cazul sa renunt la blogarit, desi sincer prefer sa ma pun pe treaba. :D 

Iata mai intai  o imagine pe care m-am gandit sa o impartasesc


De opt martie afara a fost superb, dar acum devine din ce in ce mai urat si ud. E innorat, bate tare vantul, iar apa creste.

Am facut ordine  in casa fiindca vreau sa las totul in regula inainte de a pleca.  Miroase a ghiocei.

Se aude masina de spalat rufe din bucătărie. Acum pregatesc pentru Andrei niste pulpe. Diseara voi face ciorba de peste probabil.

Mă gândesc cum sa impart totul cat mai eficient ca sa reusesc cat mai multe lucruri. Ma tot gandesc cat de aproape e deschiderea noului sezon la serviciu, la cate lucruri am de facut in aprilie... 

Am inteles ca de mine depinde starea mea de bine sau de rau, dar asta nu inseamna ca am invatat si cum sa controlez aceste lucruri.

Tot la sal  mesteresc. As vrea sa crosetez costume de baie, dar ma mai gandesc.

 citesc 

Ascult cum Andrei se joaca de-a luptele. 

Nici nu mai tin minte ce am facut ieri, iar astazi a trebuit sa stau o gramada la o coada ca sa rezolv niste chestii pentru serviciu. Acest lucru mi-a mancat din timp foarte mult si am terminat de abia acum treburile de acasa.

Vom pleca la Tulcea maine si din pacate am inteles ca va ploua tot weekendul.

Imi plac lucrurile in culori suave... dulci


Mi-ar placea sa port foarte mult:
♥ incaltari cu toc
busenebumoda.com
♥ cercei
etsy
♥ parul permanent
aquis.com
♥ unghii lungi
nailsmag.com
♥ fuste creion pe care le ador!!!
sammydress
sownbrooklyn

Imi doresc sa pot implini tot ce imi doresc. :D

Va pup! 
Spor in toate!

12 comentarii:

  1. Nu renuntati la blog,ce baiu va veni!
    Adevarat,de noi depinde starea in care ne aflam,pana la urma,si e mare lucru sa intelegi si asta,cat despre controlul starii de dispozitie,totul se invata.
    Pupici mimozei pufoase si rozacee!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tiii! Sper ca nu cu mine vorbesti la plural :D
      Pupici! ♥♥♥

      Ștergere
  2. Costumul de baie crosetat are un singur inconvenient, dupa parerea mea - se usuca foarte greu. Nu stiu cum s-ar comporta nici cand iesim din apa, tare mi-e ca s-ar cam largi/lasa. Pentru plaja poate ca e ok, dar eu nu imi mai propun sa-mi fac, ca mi-e ca muncesc degeaba.
    Pisica alba e o madmoazela si stie si ea asta :))
    Nu renunta la blog, dar nici nu-ti mai propune o frecventa anume a postarilor, ca doar nu e serviciu. Scrii cand ai chef si gata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca e din fir sintetic se usuca mai rapid. Eu am avut tricotat.
      La locurile unde exista tensiune se baga putintel fir elastic si parte din problema se rezolva, iar daca e pe ate nu e bai.
      De cand cel mic nu mai e vad ca e mai relaxata si isi reintra in drepturi.
      Asa ziceam si eu, dar parca tot imi pare rau ca nu sunt consecventa.

      Ștergere
  3. Drum bun la Tulcea!
    Sa iti iasa toate asa cum vrei si cum ti-ai propus!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce cuminte stă blănoasa la mângâiat. Parcă ar zice: păi ce, nu mi se cuvine!?☺
    Panzeturile de genul ăla ma dau și pe mine pe spate. Despre pixuri vorbeam chiar adineauri cu Ioana, avem o tona prin casa, dar vrem sa scriem ceva urgent constatam ca nu e el cu ce. Trebuie sa facem operațiunea "marea aruncare" și sa cumpărăm în schimb unele noi.
    Brrrr! Scuze, dar cerceii aia m-au cam speriat... Permanentul în schimb îmi place mult, chiar dacă nu e pentru mine. Am avut și eu cârlionți acum multi ani, dar cred ca vreo doua luni am umblat numai cu parul făcut coc cu vreo sută de agrafe.
    Sper ca ți-a priit la Tulcea. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E smechera rau. Inainte nu suporta in brate, dar acum e in stare sa se urce si singura.
      Ador sa am o tona de pixuri, iar in geanta port mereu cate 10-15.
      :)) Sunt ... interesanti.
      Tocmai de aceea nu mi-e teama de permanent ca eu si asa port parul strans, iar cocul din par cret mi se pare fabulos. :D
      A fost cam obositor...

      Ștergere
  5. cu pixurile, sa va amuz, noi acum facem marea curatenie (mutare) si am adunat...peste 20. Si cica e criza. Voi incerca sa gasesc un loc unde sa le tin la indemana si la vedere si restul 15 sa le donez.

    20!! :D

    RăspundețiȘtergere