vineri, 18 martie 2016

Jurnal

Astazi este vineeeeeri asa ca avem  jurnal.

Iata mai intai  o imagine pe care m-am gandit sa o impartasesc
E de mai demult... cu primul nostru motanel, cu sotul meu fara par alb si cu Andrei de doar o luna

E minunat afara si in sfarsit Andrei si-a putut lasa geaca acasa. Astazi s-a imbracat cu vesta. 

E lumina multa  in casa fiindca straluceste soarele. Azi pe vechi e baba sosului. ;)

Probabil astazi vom avea mancare din peste in bucătărie, dar nu sunt sigura. Depinde de mofturosi. 

Mă gândesc cu un pic de groaza la saptamanile ce urmeaza caci voi face ce face toata lumea in perioada aceasta. Pregatesc casa pentru... un nou sezon. :D 

Am inteles ca lucrurile sunt mai usoare daca sunt eu insami si nu ma straduiesc sa fac pe placul cuiva.

Tot la sal  mesteresc. Mai am putin si apoi cred ca voi coase la ie pana imi vine o idee pentru un cadou. Sunt foarte incantata ca mi-am gasit modelul pentru altita. De data asta nu mai las nimic sa ma faca sa opresc atata vreme lucrul la ea. Anul acesta TREBUIE sa o termin. 

 Citesc din caietul de lecturi suplimentare impreuna cu Andrei.

Ascult Mazzy Star - "Fade Into You" , melodia pe care eu si sosul o ascultam cu placere... in tinerete. :))

Aproape toata ziua de  ieri mi-am petrecut-o tricotand, iar astazi voi face mancare, voi lucra un pic cu Andrei si sper sa termin salul.

Habar nu am ce voi face maine, dar cred ca va fi aceeasi rutina zilnica. Sper sa fie cald si poate iesim cu bicicleta daca e si uscat.

Imi doresc sa am sanatate, putere de munca, rabdare si intelepciune sa pot face totul cum trebuie.

Imi plac spatiile luminoase, albe
viewalongtheway.com

Vreau sa port:
♥ incaltari cu toc.
M-am idragostit iremediabil de sandalele Jessica Simpson
wheretoget
♥ inele
buzznet.com
♥ unghii lungi
tumblr
♥ fara sa ma stresez ca-s ca un gogosar :))
wachabuy.com
Sunt... nu prea stiu cum sunt... cred ca astenie se numeste.... 
Imi dau seama ca inca nu ma hotarasc daca sa fiu o doamna serioasa  de aproape 30 de ani sau sa raman o doamna zurlie de aproape 30 de ani. :))) 
Va pup! 
Spor in toate!


4 comentarii:

  1. :) Sigur la haine nu ne potrivim, insa cu Ilinca mea cred ca v-ati bate de la ele. Imi iau o geanta gri din fas, ea se uita la unele elegante, din lac si ma intreaba nedumerita: "dar tie numai astea urate iti plac?:))", la papuci nu mai spun-as putea face reclama la tenisi. Insa la spatiile, decoratiunile si culorile din casuta din vis sigur ne potrivim de minune:). Nici nu-mi vine sa cred ca e Andrei acolo asa micut, si totusi seamana foarte bine si este tare tare dulce:). Ce inseamna doamna serioasa de 30? Nu exista asa un termen:)- o doamna vie da.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei ne-am bate... ne-am imbraca la feeel. :D
      Draga de ea! :)) Deci doar uratele iti plac?
      Nu stiu ce inseamna, dar eu nu ma simt deloc de 30 :D

      Ștergere
  2. Ce micut Andrei in poza.. trec anii zburand! Cel putin mie asa mi se pare :)
    Eu nu stiu cum ar trebui sa ne simtim la varstele astea apropiate de 30.. cand eram adolescenta, credeam ca persoanele de 30 de ani ar trebui sa fie mature, cu capul pe umeri, etc. Dar sincer, eu inca ma simt copila :)) Nici o treaba, ne e bine si asa. M-ai facut sa rad cu faza cu gogosarul :)) Sa porti la cat mai multi pantofi cu toc, la cat mai multe inele si orice iti place si te face sa te simti bine. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca vantul trec...
      Pai am picioare scurte, solduri late si ... daca port bluze lungute, blugi dintr-astia stramti, fara tocuri arat ca un gogosar umplut.
      Multumeeeesc!

      Ștergere