vineri, 25 martie 2016

Jurnal

Astazi este vineri asa ca avem  jurnal.

Vantul bate ingrozitor, e ud si foarte urat afara. Sper pana de Paste vremea sa se imbuneze. Frigul este inamicul meu. 

E racorica, doar 21 grade  in casa, iar pentru mine asta inseamna racoare. 

Stiti ce am avut noi in bucătărie. Se pare ca au fost buni cozonacii fiindca s-au mancat, iar baietii au spus ca e reteta de repetat. La noi acest lucru inseamna ca e bun. :)) Nu mai stiu ce sa fac de mancare!!!

 Incerc sa nu mă gândesc la lucrurile pe care le am de facut incepand de luna viitoare. Incerc sa ma obisnuiesc sa le iau pe rand si sa ma gandesc cel mult la ziua de maine.

Am inteles cum dragostea se transforma si te transforma. Daca dupa aproape zece ani inca ne hlizim seara din orice prostie precum niste copii zic ca suntem pe drumul cel bun. Cum sa nu iubesti omul cu piept lat si atat de cald, care cand te ia in brate simti ca te inmoi si grijile dispar? Cum sa nu iubesti muntele de om care se alinta precum un copil si mai are putin si toarce cand il mangai prin par?

Cu ajutorul masinii de cusut  mesteresc. Sper ca febra cu masina de cusut sa ma tina muuult si bine caci mai am destule de facut. Mi-am propus sa imi pregatesc garderoba de vara fiindca atunci nu voi avea timp sau chef. 

 Citesc din cartile noi luate pentru Andrei. Ar trebui sa le fac o poza ca poate va fi de folos cuiva. Sa fie un pic de lumina.

Ascult Positive Pop Music Playlist for Kids and Parentscand am treaba prin bucatarie.

Am cusut  ieri la masina. Mi-am facut 3 fuste(probabil le pozez la vara cand ma imbrac cu ele fiindca sunt fuste creion, foarte simple, elastice si daca nu sunt pe mine arata cel putin ciudat :)) ), i-am facut sotului o husa pentru motor,mie mi-am mai facut un penar care sa se asorteze cu agenda (cand am lumina buna fac poze :D ), am mai cusut ici, colo cate ceva ce trebuia reparat... Toata ziua mi-am petrecut-o in tacanitul masinii. 
Iar astazi voi face mancare si mi-a amintit o prietena ca este sarbatoare. Planurile pentru azi s-au dus...

Sigur maine voi face ce trebuia sa fac acum si sper sa mai am energie si pentru cusut.

Imi doresc sa pot... sa pot face ce trebuie, ce vreau, cum vreau.

Imi plac birourile luuungi la cae sa avem loc toti trei. :D Sper sa reusim sa facem candva ceva schimbari in acest sens...
Dar alb bineinteles :D
www.contemporist
Vreau sa port:
♥ incaltari cu toc.
killingheels.tumblr
♥ catifea ;)
etsy.com
♥ unghii lungi
ecstasymodel.com
♥fuste creion
styleestate
thexerxes
Astept sa se faca frumos ca sa pot functiona la capacitate maxima. :D
Va pup! 
Spor in toate!


5 comentarii:

  1. abia astept pozele cu ce ai cusut! eu nu am mai ajuns la masina sa tzacatzaca si simt lipsa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fustele probabil le vei vedea la vara. :D Pune mana pe masina! :))

      Ștergere
    2. sunt cu mana pe mutat :D - peste 1-2 sapt. poate ajung la masina...

      Ștergere