luni, 21 martie 2016

Sal "no name"



Am vrut sa ii gasesc un nume simpatic, dar nu imi vine niciunul in minte.

Mi-am imaginat acest sal cu totul altfel, dar pe parcurs l-am adaptat pentru ca ma plictisesc sa lucrez numai intr-un singur mod. Ma asteptam sa fie mai mare, mai ales ca am folosit fir destul, dar a iesit doar de 105x130x105 cm si lungimea de la varf la baza (inaltimea, nu?) 78cm dupa ce l-am blocat. 
Inca nu stiu ce voi face cu el.Aveam niste planuri, dar... imi pare prea mic. :( S-ar putea sa imi fie companion la vara daca nu ii place cuiva intre timp. Cred ca aruncat pe spate in serile mai racoroase va fi ok...
Am incercat si funditele pe care mama le facea la pulovere. I-a facut verisoarei mele un pulover dintr-asta cu fundite intr-o noapte pentru ca isi dorea foarte tare sa il poarte la scoala. 
Mda... E unul din proiectele care arata bine, are culorile potrivite...dar nu ma multumeste. Singurul lucru care ma nemultumea era marimea pentru ca eu sunt adepta salurilor... patura :)). M-am hotarat si salul va ajunge cu mare drag la cineva caruia ii era destinat inca de la primele ochiuri. Iar ei daca nu ii va placea, il va pastra ca amintire. :D

10 comentarii:

  1. Eu nu stiu de ce te nemultumeste, pentru ca e frumos, sa stii. O sa vezi ca nici nu era bine sa fie mai mare. Putina lume mai poarta salul ca pe sal - pe umeri. Majoritatea il transforma in ceva de pus la gat si pentru asta nu e nevoie sa fie foarte mare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am linistit si va ajunge acolo unde era destinat.

      Ștergere
    2. Mie mi se pare destul de mare si de frumos!

      Ștergere
  2. nici eu nu stiu ce te nemultumeste, dar arata nemaipomenit! Verdele ma duce cu gandul la padurea vara!

    RăspundețiȘtergere
  3. A ieșit tare frumos! Îmi plac și culorile,îmi place și modelul!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata tare bine, felicitari! Te anunt ca eu habar nu am, dar.. daca ai vrea, nu ai putea sa il faci mai lung? Adica, daca asta te nemultumeste poate ii gasesti o solutie :) Totusi, mie imi place cum ti-a iesit!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As putea, dar nu il mai fac. :D
      Multumesc!

      Ștergere