duminică, 20 martie 2016

Usurel... de duminica

Cine mai pleaca zambind spre scoala?
Secretul: era vineri, doar trei ore ;)
Duminicile perfecte incep cu soare stralucitor, o cafea fierbinte si macar un zambet.
Unul din...zambete e mai discret. Nu ii place deloc in fata camerei, dar mie imi face fiecare dimineata perfecta cand ma uit la perna din dreapta mea. emoticon wink
Unul inca sta la pozat, dar presimt ca nu pentru prea multa vreme asa ca profit acum. emoticon grin


Astazi, pe vechi, este baba mea. Cand m-am uitat pe fereastra m-am bucurat teribil, mai ales ca stiam ca a nins ieri in multe locuri si chiar foarte aproape de noi, in Mangalia. Straluceste un soare superb, numai ca atunci cand iesi te cam strange de spate frigul fiindca bate vantul.
Ma invart prin casa fara tinta, nah! ca in orice duminica. Andrei si-a gasit de treaba cu lego, soldatei, tancuri, avioane. Il las sa se joace cu astfel de lucruri. Nu cred eu ca pe lume sunt razboaie fiindca parintii isi lasa copiii sa se joace asa si nici nu vor disparea daca ii interzic eu sa se joace cu pistoale de plastic. Deocamdata e ocupat asa ca il las in pace. Fredoneaza Willy William - Ego. Imi place ca are gusturi bune la muzica si imi place cum ii sta noua freza.E dragut cum incearca sa fie barbatel si e uimitor cum o tunsoare l-a schimbat. Pare ca are mai multa incredere in el, se simte mai dezghetat. Azi nu si-a aranjat parul, dar nu uita din cand in cand sa isi dea cu degetele prin el. ;)
 Mai tarziu vreau sa incercam sa jucam Magellan. A primit jocul de Craciun, dar eu nu am inteles din prima cum se joaca si recunosc ca nici nu mi-am mai batut capul. Azi insa vreau sa petrecem timp inpreuna cu adevarat, cum ar zice bunica quality time. :))  Eu sunt cu el 99% din timp, dar multa vreme stam doar in aceeasi camera fiecare cu treaba lui.
Creste... atat de repede si vreau sa profit de timpul acesta cat inca vrea compania mea. Sper totusi ca vom iesi la o cafea din cand in cand. atunci cand va mai creste; ca voi fi o mama tanara si cool cat sa nu ma ascunda de prieteni. Deocamdata sunt cea mai tare. :))
Am terminat salul... Pozele? mai incolo. :D

Sa aveti o duminica frumoasa! Eu pe a mea asa ma straduiesc s-o fac.



2 comentarii: