sâmbătă, 26 martie 2016

Vulpite, arici si ratonei

Ce poate fi mai dragut decat aceste animalute? La fel de draguti sunt si soriceii, dar aceasta e alta poveste. Poate vi se va parea prea tomnatic, dar nu e bai fiindca se potriveste intr-un fel cu vremea de afara. Daca nu as vedea in fiecare dimineata caisii nostri infloriti nu as crede ca e primavara.
Am primit de la o doamna tare, tare draguta un material suuuuperb. Am vrut sa ii gasesc o intrebuintare astfel incat sa imi fie aproape mereu si sa fie util, asa ca o parte am folosit-o sa invelesc o agenda si sa ii fac un penar asortat. Ma pregatesc de serviciu, doar v-am spus. Penarul nu este perfect fiindca m-am grabit. De multa vreme nu am mai folosit masina de cusut si am patit ca la inceputuri cand imi doream sa termin repede sa vad ce iese. Agenda are niste pagini colorate, minunate, dar avea o coperta albastra cu sigla firmei de la care am primit-o. Cum albastrul nu se incadreaza la culorile pe care le-as alege, cel putin nu acea nuanta, de cand am primit-o i-am pus gand rau.





De abia astept sa imi vina si alte idei pentru a folosi minunatia aceasta de material!
Andrei isi doreste foarte tare sa invete sa coasa la masina de cusut. Sunt in cautare pe net de tutoriale si proiecte pentru cei mici. Sa vad ce voi gasi. sunt bucuroasa ca e descis si spre astfel de lucruri. De aceea profit sa il invat acum cat il atrage.
Sper sa reusim si sa va arat curand ceva facut de el. :D

Spor in toate!
Va pup!

9 comentarii:

  1. Eiii ce super ti-au iesit! Ce mi-ar placea sa stius a fac si eu asa un penar:)(inca n-am incercat sa cos un fermoar). Material din acesta am si eu si e tare simtaic:0. Ooo, Andrei ce frumos! Fratele meu e inginer textilist;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e asa mare greutate. Eu nu am cusut inca un fermoar invizibil.
      E foarte fain materialul si ca imprimeu, dar si ca textura.
      Ce face un inginer textilist?

      Ștergere
  2. Ce set simpatic ti-ai facut! Sunt foate dragute, Catrinel-shoricel.
    Penarul e super!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce reusite sunt! ce carte ai "invelit?"

    RăspundețiȘtergere
  4. E chiar superb materialul!! Imi place tare mult. Si ti-au iesit atat de bine.. felicitari! Sa le folosesti cu drag la munca!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mereu ma impresionezi cu creatiile tale si lucrurile frumoase pe care le faci!
    Spor la serviciul pentru care te pregatesti!
    Va pup! Sper sa gasesti lucruri interesante pentru Andruska , sa foloseasca masina de cusut.

    Ana-Maria

    RăspundețiȘtergere