vineri, 1 aprilie 2016

Jurnal

Astazi este vineri asa ca avem  jurnal. El ce mai salveaza onoarea blogului in aceasta saptamana caci eu... am fost cam ocupata si cam fara chef de scris.

Este superb afara. Soarele straluceste, pasarelele canta, primavara asa cum imi place. Sper sa ramana asa de acum incolo ca sa ma imbarbateze pentru curatenia de primavara, pe care o tot aman.

E placut  in casa, luminos si frumos; liniste.

In bucătărie... pestic a fost.


Am tot incercat sa nu mă gândesc la viitor, sa iau toate lucrurile cum vin, pas cu pas. Dar nu reusesc, mintea-mi fuge uneori si ma stresez de cele mai neinsemnate si stupide lucruri care nici macar nu stiu daca vor fi asa sau nu.

Am inteles mai demult cum lucrurile mici, daca esti dispus sa le vezi, iti schimba perspectivele si te fac sa te bucuri de ceea ce ai.

Deloc nu am mai  mesterit. Am in plan mai multe lucruri, dar saptamana acceasta a fost mai aglomerata cu temele lui Andrei. 

 Citesc lecturi suplimentare impreuna cu Diiutzu.

Ascult Shawn Hlookoff - She Could Be You , o piesa foarte faina din filmul serial pe care il revedem Kyle XY.

Am fost  ieri cu prietena mea pe camp si am ajutat-o sa invete sa mearga pe bicicleta. In maxim jumatate de ora pedala singura fara sa mai alerg eu tinand-o de sa. Yeeeeeee! De mai bine de un an ma strofoc sa o fac sa incerce macar. 

Astazi ma voi odihni dupa ce fac ordine si mancare. Sper sa ies cu Andrei cu bicicleta.

Nu stiu deloc ce voi face maine

Imi doresc sa ma descurc, sa nu ma culc pe o ureche si sa mentin standardele in ceea ce ma priveste la fel de ridicate. Nu vreau sa ma relaxez si sa am impresia falsa ca e usor la munca si sa fac greseli. 

Imi plac situatiile foarte clare, chiar si dureroase. Prefer sa stiu foarte clar in ce ape ma scald, decat sa ma straduiesc constant sa fiu pe plac cuiva, care nu ma place si nici nu e dispus sa isi schimbe parerea despre mine. 
Daca nu imi esti client, consider ca am dreptul de a zambi, de a-ti inghiti sau nu rahaturile doar daca eu vreau si sa ma port cu manusi DOAR daca eu vreau. 
Vreau sa port:
♥ incaltari cu toc.
Neaparat vreau sa am o pereche de pantofi nude sau negri... cu toc mai mititel (Ah! mama! Unde sunt pantofiorii tai Guban?!)
lipstick-and-ruffles
♥inele
eslamoda.com
♥unghii lungi

♥tinute relaxate, dar sus pe toc ;)
walkinwonderland.com
Si am ajuns la finaaaaal! :D
Sper sa imi gasesc resusrsele cat mai curand sa ma apuc de treburile serioase planificate. 
Va pup!

11 comentarii:

  1. Ce peste ai acolo si cum e pregatit? Mi-a venit apa in gura, arata foarte apetisant! Stiletto nude am si eu pe o lista, am si probat cateva modele, dar pana nu gasesc perechea in care sa ma simt bine nu-mi cumpar, oricat de bine ar arata. Mult succes in ceea ce vrei sa faci! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce fain, ca e cald acasa !!! ...In DE e gri si ploua . Nu se mai termina ! ...Verbul A VREA la mine e conditionat de-o regula : nu fac din ceva sau cineva o prioritate , daca eu pentru acel ceva sau cineva , sunt doar o optiune ! ...Cum am incalcat-o ,cum m-am ars ! ...Imbratisari si spor in ce ti-ai propus !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De duminica scade iar temperatura. Vom vedea...
      Multumesc! Pupici!

      Ștergere
  3. Poate ar trebui sa vin si eu sa ma inveti. ca pana acum nu am reusit nicicum. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am invatat sa merg pe bicicleta tot asa foarte repede, desi sunt anti talent la orice sport :). Zile cu spor si bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Nu uit ca tu m-ai ambitionat sa imi iau bicicleta si bine am facut! :D

      Ștergere
  5. Inelul-sarpe e foarte ingenios, insa ma baga in sperieti.
    Pe cuvant ca mie ... chiar mi-ar fi frica sa-l port :)))

    RăspundețiȘtergere