vineri, 15 aprilie 2016

Jurnal...

Vineri, deci jurnal... 
♥ O imagine:

























♥Afara ...
este soare, dar a plouat aseara. A inceput sa fie cald chiar daca uneori e innorat.
♥În casa ...
este dezordine caci am fost ocupata pe la etaj, pe afara... prin bucataria de vara. Astazi termin acolo si ma apuc de parter.
♥In bucătărie ...
Aseara am facut snitele de porc cu piure. Am avut si ciorba cu loboda. Trebuie sa gasesc ceva de facut cu muuuulte oua. 
♥Mă gândesc ...
la ultima perioada, care a fost tare ciudata, tensionata, cu o incarcatura emotionala si nervoasa fantastica. Sper ca fiecare lucru sa se aseze in matca lui cum au si inceput deja.
Am inteles ...
ca omul e om si logica ta nu se potriveste intotdeauna cu a altcuiva. Sper ca inteleciunea sa nu ne paraseasca si sa alegem mereu corect sau cat mai aproape de corect.
♥Mesteresc ...
o vesta crosetata pentru mine cu model ananas. I-am terminat fata si voi incepe usurel, printre picaturi sa ii crosetez spatele.
♥Citesc ...
ca intotdeauna in ochii lui tot ce sufletul imi zice, dar gura nu vrea s-o faca.
♥Ieri...
am facut curat in spatele casei si o parte din bucataria de vara. In bucataria de vara isi petrece timpul sotul toata iarna mesterind diverse, iar cand da caldura eu vin si ii redau rolul adevarat. :))
♥Astazi ...
ceva de lucru la computer, curatenie, mancare... sper un rand-doua de crosetat... 
♥Maine...
va fi la fel ca astazi. Voi trage mai tare de mine caci de luni ma duc la serviciu.
♥Imi plac ...
posetele mari, buchetele mari de flori, ochelarii de soare aviator si cafeaua expresso
thesweetestthingblog
♥As purta...
♥ rochii simple
pinterest.com
♥ de abia astept sa port cadoul de ziua mea ;)

♥ unghii lungi
instagram.com
♥ bratari
ro.pinterest.com
Nu este totul perfect, dar asta este viata si nu o putem pune pe pauza. Vom trece peste toate si vom incerca sa invatam cat mai mult.
Sper sa reusim sa facem fata provocarilor si sa aplic ceea ce am crezut ca am invatat si inteles si anume ca uneori e bine sa aplici zicala Cainii latra, ursu' merge.

Sa aveti o zi fabuloasa!


12 comentarii:

  1. Bineinteles ca ursul trece!
    Spor la treaba si sa se implineasca ce iti doresti!
    Sfarsit de saptamana minunat sa aveti!
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Spor la serviciu! Sa ai un sezon plin de reusite! Imi plac mult bujorii si geanta, eu prefer ochelarii gen jacqueline kennedy. Week-end cu soare si plimbari lungi:). sa en arati ce crosetezi:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sa dea Dumnezeu! La ochelari nu ne potrivim :D
      Bineinteles ca arat. Mai am un pic si termin.

      Ștergere
  3. Nu am mancat in viata mea ciorba de loboda si tare curioasa sunt. Vreau sa cumpar si sa ma invat intr-o zi. Dar m-am uitat pe net si vad zeci de mii de retete diferite :(
    Din oua poti face tortilla, daca ai tigaie buna, e foarte usor de facut.. cu cartofi, ceapa sau dovlecel, sau cu ce vrei. Eu am foarte muuulta ceapa cu care nu stiu ce sa fac :)))
    Spor la curatenie si la munca. Si sper sa fii mai bine cat de curand, toate trec pana la urma.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e ciorba special de loboda, ci am facut o ciorba de purcel si spre final i-am adaugat loboda. Mie imi plac buruienile multe in ciorba. Puneam si frunze de vita de vie uneori.
      Tortilla-notat. :D
      Multumesc! Bine sunt, numai ca au fost niste ... sughituri de-ale vietii.

      Ștergere
  4. Fruntea sus, Catrinel! Toate trec! Până atunci, poți să te bucuri de micile minuni ale fiecărei zile! Una din ele ne-ai aratat-o în prima imagine! Sigur mai sunt! Un weekend frumos să ai!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu ouă mai poți face și cremă de zahăr ars. Și dacă tot mi-am amintit, cred că am să mai fac si eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ahhh! Preferata mea! Din pacate doar eu mananc asa ceva la noi in casa, iar eu trebuie sa am grija ce mananc ca sa nu ma ingras din nou, iar daca fac nu ma multumesc doar cu o bucatica. :( Vad eu...

      Ștergere
  6. Chiar ti-ai luat pantofii aia? Sunt super. Spor la treaba de luni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaaaaaaaaaa! Erau la reducere si stii ca vine ziua mea. :D De abia astept sa ii port. Sunt foarte comozi (pentru mine) asa ca ii voi putea incalta la serviciu.
      Multumesc!

      Ștergere