vineri, 22 aprilie 2016

Jurnal

Vineri, deci jurnal... 
♥ O imagine:
de luni cu pisica musafir

♥Afara ...
este soare. Dupa zilele acestea foarte friguroase si ploioase este o binecuvantare. Am inteles ca vremea iar se va face urata si vom avea Florii ploioase. Sper ca de Paste sa fie bine caci sunt la serviciu si voi sta pe terasa.
♥În casa ...
este curat si ordine. Trebuie varuit, ceea ce se va si intampla mai spre vara.
♥In bucătărie ...
Aseara am facut niste waffle cu ciocolata. Rusine mie caci am mancat fara suflare vreo cateva. Astazi voi vedea ce fac... 
♥Mă gândesc ...
la ce mai am de facut si cat de putin timp mai este si incepem noul sezon. Nici nu imi vine sa cred.
Am inteles ...
ca nimeni nu moare daca amani lucruri.
♥Mesteresc ...
un nou maiou. Este roz prafuit si sper sa imi iasa fain. Tot pentru mine il fac. Am decis sa lucrez si pentru mine mai mult. 
♥Citesc ...
stocuri vechi, meniuri, liste de preturi...
♥Ascult ...
♥Ieri...
am terminat ce mi-am propus la parter, am folosit masina de spalat intens :D
♥Astazi ...
am de reparat cateva perechi de pantaloni de ai mei... de-ai lui Andrei. As vrea sa fac asta dupa ce finalizez bucataria de vara caci apoi nu voi mai avea cand.
♥Maine...
sper sa fie cald sa pot curata in sfarsit palma de pamant ce o folosesc ca gradinita de flori. De cand m-am speriat de sarpele ala o cam ocolesc, dar nu am ce face. Daca va fi soare spal si geamurile. Am spalat ieri geamurile fiindca am uitat ca pe 23 e Sf. Gheorghe. :D Vom merge in balta. 
♥Imi plac ...
foarte tare asternuturile albe cu atfel de trandafiri
simply-shabby-chic
♥As purta...
♥ camuflaj
Pinterest
Etsy
Pinterest
♥ pantofi
Pinterest
♥ unghii lungi
beautifullydopeshit.tumblr
♥ inele de argint
shopdixi
♥ culoarea asta, chiar daca am buze subtiri :D
Pinterest
Sa vina vara si sa steaaaaaa!!!

Sa aveti o zi fabuloasa!

11 comentarii:

  1. pantaloni de camuflaj nu imi plac, dar fundul tipei da :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Mie ambele imi plac. Asta imi aduce aminte ca trebuie sa reiau genuflexiunile.

      Ștergere
  2. Vafe cu ciocolata? Petru astea vin pana la Partizani;)

    RăspundețiȘtergere
  3. PS pisica pare salbatica e f faina:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E superba! Pisicutele salbatice sunt tigrate.

      Ștergere
  4. Pisicuta este simpatica....se vede ca e crescuta in legea ei...😀
    Alex poarta tricou camuflaj , cred ca e la moda...
    Ar trebui sa vin si eu la un reciclat de creier , la tine , ca sa pricep treaba cu amanatul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sta pe draglina si e ingrijta de un nene...
      Iti trebuie macar 9 ani ca mine aici ca sa te prinzi de treaba cu amanatul. Mie atat mi-a luat :D

      Ștergere
  5. E dulcica mustacioasa ratacitoare,se vede ca are cineva grija de ea(nu e slaba).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii cat o iubeste nenea? Intr-o zi nu o gasea si a cautat-o si strigat-o intruna pana a gasit-o. Ea statea linistita pititta pe sub niste fieratanii de pe vas.

      Ștergere
  6. Ma bucura astfel de intamplari,de fapte .

    RăspundețiȘtergere