luni, 4 aprilie 2016

Mozaic de martie


A fost o luna... frumoasa. Am avut un pic mai mult spor decat in alte luni, am experimentat lucruri noi (vedeti cozonacii) si am incercat sa tin capul la suprafata sa nu ma ia prea tare astenia de primavara.
Nu stiu daca ati observat sau ati simtit lipsa fotografiilor de la serbarea de opt martie. Am avut serbare, dar fara fotografii. Am lasat aparatul acasa fiindca prinsa in dorinta de a surprinde cat mai bine pe camera uitam sa traiesc momentul si sa ma bucur de el. A functionat si a fost primul an cand am dat apa la soricei cand Diiutzu a spus poezia. Mi-am privit copilul direct in ochi, nu prin ecran si i-am simtit fiecare emotie, ceea ce a fost minunat. Oricum nu a fost ceva extraordinar... vreo parada de costume sau decoruri din povesti, ci simplu, scurt si dragut.
Aprilie va fi marcat de reintorcerea la serviciu. vom vedea cum va fi si cum voi reusi sa jonglez cu toate.
Sa aveti o luna minunata!

2 comentarii:

  1. Frumos, ca de fiecare data. E bine si fara poze de la serbare, mai ales daca tu ai simtit-o mai "calda" asa.
    Te pup si ... serviciu usor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Succes si spor la serviciu!Mozaicul tau de fiecare gata arata ca nu trece luna degeaba. Te pup!

    RăspundețiȘtergere