miercuri, 6 aprilie 2016

Ne-am plimbat


 Ce vedea Andrei stand acolo cocotat:




Am iesit pentru prima data anul acesta cu barca sa ne imbatam cu frumos. Sa va mai zic ca a fost o duminica superba... perfecta? Cuvintele se pierd, nu au valoare si nici nu stiu ce v-as mai putea spune. Doar stiti dragostea mea enorma pentru locul acesta minunat si cat de noroacoasa ma cred ca pot trai aici, cu toate dezavantajele, caci exista din pacate.
Am vazut pentru prima oara o pisica salbatica. Era un motan mare si frumos. Ne-am privit pentru cateva secunde ochi in ochi si apoi si-a intors coada vargata catre mine si a fugit. Nu am avut cum sa il fotografiez si nici nu m-am straduit pentru ca am vrut sa ma bucur de moment, de frumusetea lui, de ochii lui verzi iscoditori si de urechile ciulite. In ultima vreme pun mai des aparatul deoparte ca sa ma pot bucura cu ochii mei de toate.
Sa va spun ca i-am propus sotului sa facem o meganebunie si sa nu ne intoarcem decat a doua zi chiar daca era duminica si nu aveam nimic pregatit? Noroc ca el e mai cu picioarele pe pamant, om serios cu 10 ani mai mare, si mi-a taiat avantul cu argumente foarte bune: copilul are scoala si avem numai o jumatate de paine. :)). Totusi i-am smuls promisiunea ca in acest weekend vom dormi acolo... in casuta pe care este Andrei catarat; daca va fi cald si daca nu va interveni ceva important.
A fost minunat si de abia astept data viitoare.
Acum dati drumul la sunet si bucurati-va:


Va pup(am)!
Sa aveti o zi frumoasa!
Mai multe fotografii veti gasi pe Partizani, Delta Dunarii.

13 comentarii:

  1. aaaaaaa....uuuu, ce superb! Doza de frumos pentru astazi :)

    Ce pasari sunt in cuiburi?

    P.S. eu am tinut copila o zi acasa. A 2a zi am dat scrisoare la madame ca e o problema de famelie ce ne-a blocat :D deplasarea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cormorani. In apropiere de noi este o colonie de cormorani. Acum erau cuminti caci stateau pe oua. Cand au pui sunt extrem de galagiosi.

      Ștergere
  2. Multe frumuseti are tara,Delta se numara printre ele.
    Casuta cocotata imi place teribil,un minunat refugiu .
    Traiti intr-un loc superb ,si, cu toate dezavantajele,ofera mult mai mult decat un trai in aglomeratia urbana.
    Sa fiti fericiti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa facem fata acestui trai si sa nu regretam vreodata decizia aceasta...
      Multumim!

      Ștergere
  3. off topic: uite un bussiness in zona ta, care cauta promovare prin bloguri, si produse la testat. Poate te intereseaza sa le scrii:
    https://www.jovis-homemade-beauty.ro/program-pentru-bloggeri

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Ma voi uita mai bine cand voi avea timp.

      Ștergere
  4. Relax total acolo la voi,numai privind apa iti trec toate greutatile.Bucurati-va de plimbari si relaxati-va!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. :)) Se vede ca esti de multisor plecata. Nu sunt decat vara cand e cald...

      Ștergere
    2. La cum ne-au mancat tantarii in Cuba, ii vad peste tot acum. In plus la noi e asa frig, ca nu imi dau seama cum mai e vremea in alta parte. Am impresia ca peste tot e vara, numai aici iarna nu se da dusa. Oricum, peisajele sunt de vis, cu sau fara tantari.

      Ștergere
    3. Tocmai de aceea am zis ca se cunoaste ca esti plecata de multisor. E caldut afara, dar nu e vreme de... plaja inca. :D Probleme foarte, foarte mari cu tantarii nici nu prea am avut. Au orele lor de aparitie si se rezolva cu spirale sau sprayurile de corp.

      Ștergere