joi, 21 aprilie 2016

Nebunia de luni ;)

          V-am zis in postarea trecuta ca am facut iar o nebunie. De ce ii zic asa? Pai cum altfel? A venit luni sotul din balta si m-a intreabat daca ne intoarcem cu el acolo ca are cateva lucruri de facut pe la casuta. Mi-a zis sa iau ceva pentru un gratar si sa mergem ca ne intorcem seara. Copilu' dormea pentru ca noaptea tusise si isi trasese nasucul, iar acum era obosit rau. Nu l-am trimis la scoala din cauza aceasta si fiind saptamana altfel, care aici e altfel prin faptul ca nu se fac ore, ci mici proiecte de genul desenat pe oua am zis ca nu e cine stie ce daca sta acasa. Motivul pentru care nu l-am trimis este ca alearga, transpira foarte, foarte rau si sta cu hainele ude in clasa unde e racoare. Era sensibil si ma gandeam sa nu se agraveze. Cu tusea si cu nasucul ne descurcam noi, dar cu ceva mai serios nu prea vreau sa ne luptam. Acolo la casuta e dos, cald, iar eu am grija sa iau schimburi mereu asa ca e ok. Daca nu este slabit si cu febra Andrei nu prea boleste stand in pat.
          A facut si el un fel de saptamana altfel pentru ca a invatat pe pielea lui ca daca nu impletesti bine crengile iti vor cadea in cap, ca un acoperis are nevoie de sustinere buna, ca bataturile in palme nu sunt prea grozave... Imi pare rau ca nu l-am fotografiat cum si-a infasurat mainile in hartie igienica peste care a lipit scotch si si-a facut manusi de lucru. Credeti voi ca este asa de simplu sa tai din gramada de crengi cu cutitul de bucatarie? Dar ce satisfactie a fost cand si-a construit adapostul si se putea baga adanc in gramada de crengute taiate de tatal lui cand a curatat locul pentru casuta.
          In ochiul de apa fara curent de pe langa movila de pamant (denumita de oamenii din zona platforma) pe care este casuta, Andrei s-a tot invartit cu barca cu ajutorul unui colic (bat lung, subtire si drept cu ajutorul caruia se fixeaza vintirele) pe care l-a folosit in loc de ghionder (bat lung, drept si gros folosit pentru a impinge barca in ape putin adanci). Usor, usor va invat si limbajul pescaresc din zona. :)) Era extrem de fericit ca a reusit sa se coordoneze astfel incat sa se poata deplasa pe distante considerabile pentru el si ca l-am lasat sa isi faca hatarul. La un moment dat dupa atata munca si foamea si-a facut simtita prezenta asa ca focul s-a aprins, iar Andrei a supravegheat fiecare miscare din jurul gratarului.
          Am plecat cand soarele apunea asa ca ne-am bucurat de un spectacol fabulos. Ador apusurile. Am ajuns acasa tocmai la ora noua cred...
           Si totusi... de ce nebunie? Pentru ca la mine in casa cand a venit sotul pe la 10 totul era cu fundul in sus... totul avand in vedere ca am golit dulapuri, sertare ca sa triez si sa fac ordine in ele. Alta data nici in ruptul capului nu as fi plecat, ci as fi refuzat ca sa stau sa imi termin treaba din ziua respectiva. Drept sa spun nici Adi nu ar fi venit cu asa o propunere mai demult. Acum stie ca nu voi mai avea timp toata vara asa cum aveam candva... Acum eu am decis ca mai important este timpul petrecut minunat cu baietii mei, ca mai important este sa ma bucur cat pot de ceea ce avem frumos si ca dezastrul din casa se poate repara si a doua zi... ceea ce s-a si intamplat. Acum e vreme urata...ieri a plouat, in scurt timp voi incepe programul normal la serviciu asa ca... cine stie cand voi mai face o nebunie? Si eu o stiu, si sotul meu o stie asa ca am profitat. Mi-am propus sa fac asta de cate ori pot si sa nu mai aman astfel de lucruri,












V-am pupat!
Azi aranjez dulapul din bucataria de vara poate si voi croseta. Mi-am inceput un nou maiou. Geamurile le aman cat mai aproape de Paste fiindca vremea e ingrozitoare. Oricum sigur va ploua dupa ce le spal caci asa patesc de fiecare data. Ma duc in Sahara sa spal si acolo cateva. Poate se bucura localnicii. :))
O zi grozava sa aveti!

14 comentarii:

  1. Cat de frumos ! Bravo tie pentru alegere !... Mi-ati facut pofta cu gratarul ala ! Mamica fericita - copil minunat ! ...Imbratisari !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma felicit pentru astfel de alegeri.
      Te imbratisam!

      Ștergere
  2. Ce poze frumoase!!! Superb! Nu e sfarsitul lumii daca e casa intoarsa pe dos. Stingi lumina si inchizi usa. Hahaha! Momentele petrecute cu baietii tai sunt mult mai importante. Peste ani nu o sa tina minte ca nu era ordine in casa, ci ca ati mers in balta si v-ati distrat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca sa functionez la parametrii optimi eu am nevoie de ordine si curatenie, dar avand in vedere ca nu eram acasa... acum important era sa ne bucuram cu totii.
      Va pup!

      Ștergere
  3. Doamne ce frumos,cu atat mai mult copil fiind!
    Stiti la ce ma gandesc(ca unul nascut si crescut la bloc)...la Tarzan(nu radeti,la film,la poveste,nu la actor:)) ),peisajul ,vegetatia cu plante agatatoare.
    P.S.Vad ca si-a facut "cazemata",ce fericire o fi fost pe el.Cam asa ar trebui sa fie copilaria adevarata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehei! Nu e deloc de ras caci uneori il imita foarte bine si la raget. :))
      Daaaa! S-a bucurat ca in sfarsit i-a venit ideea. Traieste intr-adevar o copilarie frumoasa cum unii au avut pe la bunici sau deloc. Traieste o copilarie cum am avut eu.

      Ștergere
  4. ce fumoase poze! sa va fie de bine iesirea! asta copilarie adevarata :))) (pupam Tarzanul din dotare).

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasa nebunie!! Sa mai tot faceti asa :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Votez pentru macar o nebunie pe luna. Ce face Andrei cu barca cu batul ala as vrea sa fac si eu:). Suuuper fain:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper si mai des! :))
      Te astept sa ma plimbi cu barca atunci. ;)

      Ștergere
  7. Uauuuu.....ce superb!

    Eu inca nu am ajuns sa imi iau o camera foto....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt cam dependenta de camera. Daca plec cu barca si nu o am e nasol rau.

      Ștergere