marți, 19 aprilie 2016

Pentru mine...

... lucrez foarte rar spre deloc. Fac lucruri uneori pe comanda, fac cadouri, fac lucruri pentru copil...sot, dar pentru mine nu prea crosetez sau tricotez. Mai am doar o vesta crosetata de pe vremea cand imi placea teribil culoarea lavandei. Imi place si acum foarte mult, dar nu mai sunt tentata sa iau fire muuuulte cu aceasta nuanta.
Mi-am facut un... maiou de imbracat peste maiou. :)) Am probat si am descoperit ca in zilele cand sunt mai indrazneata merge si fara, adica numai cu sutien. Sunt omul extremelor si uneori sunt foarte conservatoare, iar alte dati... chiar deloc. :D Manechinul ce-l am e cam slabanog. Bineinteles ca pe mine se aseaza mai frumos, in special in zona decolteului. Mi-ar fi placut sa il fac negru pe tot, dar am cam ramas fara fir si a trebuit sa ma adaptez. Nu este perfect, dar aia e si gata! Incepe sa imi placa sa imi fac mie chestiute de imbracat.



Ieri am facut o nebunie  scurta. :) Va povestesc eu dupa ce selectez si aranjez pozele.
Va pup! Ma duc acus la treaba. Cih! Nu se poate sa ma trezesc pe 28-29 si sa fie totul gata?

4 comentarii: