marți, 26 aprilie 2016

Proiect nou

          Ma pregatesc sufleteste sa ma duc la serviciu. Inainte de asta voi strange dezastrul din casa. Ieri am cusut la masina toata ziua si cand se intampla acest lucru Andrei face cam ce vrea el prin casa... Are un pistol cu bilute dintr-acelea pe care daca le bagi in apa isi maresc muuuult volumul si arata grozav, numai ca eu le urasc fiindca atunci cand impusca cu ele se sparg in bucatele. Toata casa e plina de firimituri albastre si bucati de ate de la cusut. Aseara la 10 cand am spus ca nu mai pot desi mai aveam de cusut cate ceva, eram cu mult prea obosita sa mai strang. Asa mi-am petrecut ziua mea de nastere, in tacanit de masina, dar a fost cu folos. Mai am foarte putine de facut.
         Cel mai incantata sunt ca am reusit sa ii stramtez sotului o pereche de pantaloni dintr-un material foarte bun, pe care nu i-a purtat niciodata deoarece ii stateau oribil. Ii are de cativa ani deja. Nu stiam ce sa le fac si lui i-a venit ideea sa ii stramtez. Mmmm... Acu arata grozav. Imi pare rau ca nu am facut poze inainte-dupa. Uimitor ce pot face cativa centimetri in minus!
          Iar ma intind la vorba... Aici e un friiiiig si ma ingrozeste ideea ca zilele acestea sunt nevoita sa stau pe afara... tocmai eu care sunt asa de friguroasa! Dar asta e... Gata cu trandaveala!
          Printre picaturi voi lucra si la noul proiect. Un maiou roz prafuit, pe care teoretic il fac pentru mine. Pana la final voi vedea daca ramane al meu.


L-am inceput cand am fost ultima data la plimbare... Cand il voi incheia... voi vedea caci timpul s-a limitat drastic acum.

V-am pupat!

15 comentarii:

  1. Vai cat e de faina culoarea, de norocoasa esti ca stii sa faci asa o schema complicata. Si la noi e frig frig, azi arata 5.5 grade in bord:). La muuulti multi multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu iti imaginezi cat de simplu se lucreaza cu schemele. Daca vii te invat ;)

      Ștergere
  2. Frumoasa culoarea! Si eu fac atze peste atze cand cos :D si croiesc pe jos :D

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulți ani! Multă sănătate și multe clipe fericite! Carmen

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani!
    Iti iese fain maieul, dar cand apuci sa il porti, ca pare grosut firul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Vara, cand? La ce gauri are ... Peste un alt maieu sau fara unul...

      Ștergere
  5. La multi, multi ani sanatosi!
    Ce frumos se vede in prima poza :)

    RăspundețiȘtergere
  6. As zice ca e acril,totusi dupa cum se vede sculul ,pare mai degraba un bumbac mercerizat,are ceva luciu.
    Cand casa are firimituri albastre treci cu vederea,ori,si mai bine, zici ca-i praf de zane.
    La multi ani si cat mai multe "nebunii" ,fac viata mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acril, Alize Diva Silk
      M-am dus la culcare si am dat cu aspiratorul a doua zi.
      Multumesc!

      Ștergere
  7. Tarziu de tot iti urez si eu un calduros "La multi ani!". Sa fii sanatoasa, iubita si fericita.
    Culoarea este super placuta.
    Daca ai inceput serviciul, iti doresc mult succes si putere. Serviciu usor.
    Cu drag,
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani, Andrei, copil frumos, bun si cuminte! Multa sanatate si putere de invatat! Distractie placuta de ziua ta!

    RăspundețiȘtergere