marți, 12 aprilie 2016

Superb si...

...pe ploaie...








Duminica dimineata am aprins focul afara, am incalzit apa si sub picuri fini de ploaie ne-am baut o parte din cafea. A trebuit sa intram la adapost caci ploaia s-a intetit si pe canal facea deja bulbuci. Dintr-odata aerul a capatat o prospetime de neimaginat; nu ca pana atunci ar fi fost ca in oras :)). Am stat in pragul usii si am tot urmarit picurii cum se avantau in jos, iar pasarelele ciufulite parca se inviorau si mai si. Am tot fotografiat pana bateria s-a dus de tot. Cu greu am reusit cateva poze reusite fiindca motatele nu stau deloc la fotografiat.
A fost superb... chiar si asa... pe ploaie...

10 comentarii:

  1. superbe pozele! ne-ai incantat sufletul si ochii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos,frumos,place si canuta roz,vegetatia dupa ploaie,si ,nu in ultimul rand,zburatoarele cu chef de dusulet :).De cafea in mijlocul naturii nu mai zic.

    RăspundețiȘtergere
  3. Off topic: am si eu o rugaminte Catrinel: e un concurs despre proiecte din natura la Comisia Europeana, iar romania are doar unul: protectia sturionilor. Haideti cu un vot, de pe toate adresele email, sa il ridicam in statistici :). Unul avem, pe asta sa il sustinem :)).
    http://natura2000award-application.eu/finalist/2422
    Cere adresa email de confirmare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Misiune indeplinita!
      Sa speram ca de data aceasta o vor face cum trebuie. Data trecuta au eliberat puiutii toamna tarziu si au cam murit de frig. :(

      Ștergere
  4. Frumoase poze :) Mie imi place ploaia, imi da asa o stare de liniste... M-as duce undeva la munte, rupta de lume, si acolo sa tot stau sa observ ploaia, cu cafeluta in mana. Suna perfect.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie, dar nu dupa ce spal geamurile. De obicei se intampla sa ploua imediat dupa.

      Ștergere