joi, 12 mai 2016

Jurnal

Stiu ca este joi, insa mi-e dor de un jurnal asa ca ... 
♥ O imagine:
de foarte mult timp il urmaresc si ma bucur ca de data aceasta m-a onorat cu profilul sau. Iata-l! Codalbul

♥Afara ...
este superb si sper sa ramana asa.
♥În casa ...
este ordine caci stam putin pe acasa.
♥In bucătărie ...
numai ce a terminat de mancat Andrei cartofi prajiti cu branza si cu gogosari.
♥Mă gândesc ...
la saptamana trecuta si simt un gust amar, dar totusi dulce. Nu pot sa explic de ce, dar cred ca important este ca la final e totusi...  dulce
Am inteles ...
in ultimul timp tot mai des ca unele lucruri ce par fara iesire, care par rele la final duc catre ceva mai bun.
♥Mesteresc ...
nimic... 
♥Citesc ...
nimic...
♥Ascult ...
♥Ieri...
a fost fain.
♥Astazi ...
am fost la serviciu, am o pauza acum si ma voi intoarce acolo.
♥Maine...
 mi-ar placea sa fie frumos afara.
♥Imi plac ...
chestiile pufoase
Sursa

♥As purta...
♥ rochita mulata, dar cu bretelele mai late sau cu maneci. 
Sursa
♥ sandalele acestea daca va mai fi masura mea cand le-as putea lua :D
depurtat.ro
♥ inelul cu piatra neagra si unghii lungi
Sursa
♥ grena si intotdeauna codite :)
Sursa

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu