joi, 26 mai 2016

Jurnalut :)

Stiu ca este joi, dar un jurnal nu strica, iar maine voi avea o zi plina.
♥ O imagine:
I love black ;)

♥Afara ...
a plouat cu gheata. Este frig, urat si presiunea din aer ma dispera.
♥În casa ...
este curat, iar mie mi se pare racoare desi nu-i.
♥In bucătărie ...
ii voi face lui Andrei piept de pui. Mie imi este foame intruna si am mancat branza cu rosii si din pacate... paine.
♥Mă gândesc ...
la lucruri pozitive ca sa le pot alunga pe cele negative, dar nu imi iese. O intamplare de la inceputul lunii m-a dat peste cap si nu reusesc sa imi revin. Nici alte mici lucruri stupide nu au venit intr-un moment prielnic si sunt pe dos.

...ca Andrei creste si ma bucur ca mi-am ascultat inima in ceea ce-l priveste si nu ceea ce ziceau altii ca e bine. 
Am inteles ...
ca desi crezi ca stii un lucru viata are darul de a te surprinde incredibil.
♥Mesteresc ...
nimic... 
♥Citesc ...
nimic...
♥Ascult ...
o piesa care ma descrie perfect si care imi place. Ziceti voi ca nu sunt o tipa misto! :))))))))))
Meredith Brooks - I'm A Bitch
♥Ieri...
dupa serviciu m-am oprit cu prietena mea si am beut un suc... ba nu... am mancat ceva dulce care ingrasa si mi-am lipit dintii cu caramele.
♥Astazi ...
a fost urat, am obosit, am mancat prea mult, nu am chef sa ma pensez desi trebuie...
♥Maine...
voi lucra si la bar caci avem oaspeti.
♥Imi place ... si imi doresc tare...
o patura ca astaaaaa
Sursa

♥As purta...
♥ negru
sursa
sursa
sursa
sursa

♥ sandale inaaaalte ;)

depurtat.ro
♥ unghii lungi, rosii
teananails
♥ din nou cercelusi ca in...tinerete :D
sursa
ruj...fix nuantele astea
sursa
Daca va e dor de mine frunzariti blogul ca sincer si mie mi-e cam dor de MINE. Ma intorc acus. :D
Va pup dragilor si va multumesc ca imi dati incredere in mine cand uneori nu mai am si ca imi sunteti alaturi chiar si atunci cand nu sunt cea mai grozava fiinta.
Va pup!

6 comentarii:

  1. Iti sta bine in negru, dar de ce nu vad si rujul rosu pe buze? Cred ca am mai spus, dar ai un par foarte frumos :)
    Spor la munca si in toate, tot ce e rau va trece :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Rosu port din cand in cand pe buze, dar inca nu am gasit rujul care sa imi placa si pe care sa il port cu usurinta.
      Pupici!

      Ștergere
  2. Ce frumoasa esti...
    Si mie imi place negrul tare muuult.
    De cativa ani nu am mai purtat tocuri inalte pentru ca la serviciu nu merg decat bocancii si tenesii ca deh...pe camp,cu praf nu se asorteaza tocurile :))
    Insa de 1 an imi cumpar ca o nebuna botine cu toc mare,sandale cu toc etc...Cand sunt la birou sau in oras cu treburi...numai tocuri am inceput sa port...deci te inteleg ca iti plac...Uitasem sincer cat sunt de comode :D
    O zi frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  3. eu vreau din ce in ce mai multe culori :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac culorile multe, dar la altii. :D

      Ștergere