marți, 10 mai 2016

Mozaic de aprilie

Sunt obosita... mai mult sufleteste decat fizic, dar sunt in recuperare.
Am inceput serviciul, a fost Pastele, am avut musafiri si ca in fiecare an luna mai nu incepe perfect, dar mergem inainte.
Stiu ca deja s-au dus 10 zile din aceasta luna, dar nu poate ramane nemarcat inceputul ei de mozaicul celei trecute.


Aprilie a fost o luna superba cu multe iesiri in natura, cu vreme buna, cu zambete, dragoste si... a fost minunat. E ultimul an in care varsta mea incepe cu 2. :)
Sper ca si luna mai din acest moment sa fie la fel de grozava.
Voi incerca sa gasesc momente de respiro si sa scriu cat mai mult aici, dar daca nu, nadajduiesc ca veti avea rabdare cu mine la fel ca de obicei.
Sa aveti o zi frumoasa!
Va pup(am)!


7 comentarii:

  1. Frumoase poze, frumos aprilie :)
    Iti doresc multa odihna si zile frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  2. Numai bine, draga Catrinel! Sa ai o luna mai (macar de acum inainte)superba!

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoaze poze! iti doresc multe zile frumoase :)
    (si bucura-te de anul cu cifra 2, eu ma apropii de cifra 4 :), dar eu sunt o ciudata, chiar ma bucur!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu ma bucur, dar nici nu disper, doar ca uneori imi pare rau ca nu am profitat de unele avantaje ale varstei mai fragede :))
      Multumesc!

      Ștergere
    2. bucura-te acum, e un moment perfect pt asta ;)

      Ștergere