marți, 17 mai 2016

Putine cuvinte...












... mi-au mai ramas pentru aici. Nu pot spune de ce, dar e o faza determinata de ... factori ce nu ar trebui bagati in seama si totusi isi fac loc in mintea si sufletul meu. Sper eu ca e trectoare.
Uneori imaginile vorbesc de la sine si oricum nu va las chiar in ceata si va povestesc un piculet.:)
Ziua mi-o petrec printre flori si iarba verde. Ma bucur de fiecare boboc si raza de soare de parca ar fi prima data cand le vad. A turnat aseara cu galeata de parca s-au rupt norii numai aici la noi, dar in prima parte a zilei a fost asa... ca-n poze.
Am venit tarziu de tot acasa, dar la timp totusi sa il prind pe Andrei treaz.Dupa ce a venit de la scoala si-a facut temele la mine in birou supravegheat de irisul pe care l-a... furat cules de sub gardul cuiva si mi l-a adus in dar.
Ne adaptam... ne calim.
Nu am mai trecut nici un centimetru de ata pe deget sau prin panza. Am luat lucrul cu mine la serviciu in speranta ca voi gasi un moment in care sa il scot la lumina, dar m-am lasat pagubasa si ramane in cosuletul de acasa...
Am inceput sezonul cu sughituri, dar eu tot sper ca va fi bine. Stiu ca asa va fi!

Va pup!

10 comentarii:

  1. Cuvinte putine,treaba multa...
    Asta simt si eu,dar faptul ca mai apucam sa ne bucuram de florile din jur,de baietii nostri ,de ploaie,de soare.... e bine.
    Pup si eu,Catrinel!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca te bucuri de flori, inseamna ca esti bine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De flori ma bucur intotdeauna... mai greu cu oamenii... :)

      Ștergere
  3. Foarte faine imagini! Frumos pe la locul tau de munca si florile sunt minunate!
    Papuceii noi? :D Iti stau bine!! Cred ca sunt chiar comozi cu tocul acela gros.
    Spor la munca !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, chiar ei! Daca nu ar avea niste cusaturi pe la zona degetelor care ma cam supara ar fi perfecti, dar eu ii ador si asa. Ii incalt tot timpul :D
      Multumesc!

      Ștergere
  4. Ce frumoasa esti,vad ca nu degeaba pui fotografii la jurnal cu felul in care iti placesa te imbraci,te vad exact asa si iti sta super.Spor la treaba !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma faci sa rosesc. Mai degraba sunt fotogenica decat frumoasa. :D
      Multumeeeesc!

      Ștergere
  5. Cuvinte putine si poze multe! Le-am admirat pe fiecare in parte.

    La voi deja au inflorit salcamii... abia astept sa le simt si eu parfumul. Am inteles ca exista prin zona mea o padurice de salcami, poate ajung la timp sa-i fotografiez.

    Zile placute la servici, e foarte frumos pe acolo! Tu radiezi in poze. Lasa ca trec sughiturile, nu baga in seama toate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La noi e mai caldut mereu fata de alte zone si primavara vine mai repede tragand vara dupa ea.
      Multumesc!

      Ștergere