joi, 23 iunie 2016

Fustita...vesti...vara...cald






Asa de mult timp a trecut de cand am postat ultima data ca m-am pierdut in setarile google. :))

S-au petrecut multe lucruri... unele dintre ele bune, altele mai putin bune, dar acum abia descopar semnificatiile expresiilor de genul tot raul spre bine. In anii adolescentei cand tragedia era la mama ei acasa as fi dat cu capul de perete pe oricine incerca sa imi spuna asa ceva. Acum insa am descoperit ca greu nu este echivalentul lui rau si ca uneori lucrurile fara nicio bucurie aduc cu sine ceva bun intr-un final.

Imi cer scuze pentru absenta indelungata si lipsa raspunsurilor de la comentarii!

Andrei este bine si foarte fericit caci face foarte multe lucruri impreuna cu tatal sau. In ultima saptamana a dormit chiar si in balta...stiti voi, la casuta doar ei doi, fara mine. E foarte mandru, iar eu sunt madra de ei amandoi. Am asteptat cu nerabdare zilele acestea cand Diiutzu este destul de mare ca sa faca impreuna cu Adi treburi de baieti. Este foarte nerabdator sa ajunga la mamaie la Sf. Gheorghe. Ma bucur enorm ca va calca pe urmele copilariei mele si se va bucura si el de minunatiile acelui loc.

Eu? Sunt destul de ocupata. Am tot avut turisti si in putinele zile cu un pic de ragaz sunt acasa pentru a face ordine, a pune rufe la spalat si calcat. Nu am reusit sa fac ceea ce mi-am dorit pentru nepotelul meu din Canada, caci nu am avut timp. Mi-a parut tare rau, dar nu am avut ce face.
Nu am mai lucrat nimic...

Inca din martie mi-am croit niste fuste cu gandul la zilele de vara. Atunci nu le-am fotografiat, dar acum daca tot am inceput sa le port si-am fost...pozata vi le arat pe rand. ;))

Este uimitor de cald si ma intreb ce ne asteapta in august. Eu nu am mai prins asa caldura in luna iunie. Nu neaparat caldura e ingrozitoare cat toata umezeala care te face sa transpiri. Ne adaptam... apa multa si fustite. :)))

8 comentarii:

  1. super fusta! sa o porti cu drag! Cat despre calduri, le-am dus dorul in iarna....nu ma plang!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu le-am dus dorul, dar ma sperie un pic fiindca e multa umezeala si cam devreme pentru asemenea temperaturi. Noi la Dunare eram mai ...privilegiati si verile erau suportabile.

      Ștergere
  2. Sa fii sanatoasa si bucuroasa! Fustitaaaaaaa!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. fustita pare dintr-un material ca de tricou, nu? tu ti-ai cusut-o? ti-a cusut masina un astfel de material, fara sa-l gaureasca sau sa sara pasi? foarte tare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, eu am cusut-o. Am folosit ac de cusut pentru jerse si nu am tras de material, ci l-am lasat sa mearga singurel. Doar l-am ghidat. E foarte elastic si extrm de placut la atingere. Am un lapsus si nu stiu cum se numeste exact.... daca nu cumva chiar jerse este.

      Ștergere
  4. Nepotelul e foarte incantat de barcuta, asa ca nu te necaji din cauza asta. Iar eu ador noul sal. Felicitari pentru fusta. Foarte bine iti sta. Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ieeee! Mi-ar fi placut sa il fac mai mare, dar cred ca merge purtat si ca un fularel, nu? :D
      Multumesc!

      Ștergere