vineri, 24 iunie 2016

Jurnalut

Mi-era tare dor de un  jurnal si daca tot am un pic de ragaz...
♥ O imagine:
Am crezut ca abia maine sunt Sanzienele si imi pregatisem ia (nu cea pe care o cos). Cand am ajuns in centru am vazut femei venind de la biserica si era prea tarziu... 
going to work
♥Afara ...
este foarte cald si imi cam place. :)
♥În casa ...
sper sa fie ordine cum am lasat. 
♥In bucătărie ...
au scos baietii carnita. Probabil o voi gati la lasarea intunericului. In mare parte salatele sunt la putere.
♥Mă gândesc ...
la ce mai am de facut si organizat pentru acest sfarsit de saptamana.
Am inteles ...
cat de bine este sa ai tarie si rabdare. Chiar si dupa multi ani la un moment dat dreptatea daca este a ta va iesi la suprafata.
♥Mesteresc ...
Am inceput un puloveras rosu pe care visam sa il trimit departe, dar acum il voi finaliza si voi vedea ce voi face cu el. Cand? nu stiu.
♥Citesc ...
meniuri, preturi, stocuri...
♥Ascult ...
♥Ieri...
serviciu ...si am primit rujul comandat la Oriflame- culoare superba...el? ORIBIL. Se aduna, nu se intinde uniform... e groaznic! Nu e doar parerea mea, ci si a prietenei mele, care l-a cumparat si ea.
♥Astazi ...
serviciu... ma pregatesc pentru oaspetii de maine :)


♥Maine...
voi lucra si la bar caci avem oaspeti. 
♥Imi place ... 
varaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
♥As purta...
♥  rochii d'astea

Promit sa vi-l arat data viitoare si pe printisorul meu mic care se face tot mai.... barbatel, independent si mai.... dragut. :D

Va pup!

4 comentarii:

  1. Super iti sta! Eu imi aduc aminte ca am avut cateva rujuri inchise la culoare, nu mai stiu de la ce firma si exact ca si tine am patit. Cred ca e ceva cu nuantele inchise. Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce imi place geanta rosie!
    Eu de la Oriflame nu am avut niciodata nimic. Ce pacat de ruj..
    Spor la munca si saptamana usoara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Geanta rosie am primit-o in urma unui articol publicitar. Daca ar fi fost sa dau banii pe ea nu stiu daca as fi avut curajul sa aleg tocmai rosu, dar asa... am ales-o si nu regret deloc. A fost prima si singura care mi-a placut ffff tare.
      Am avut foarte multe produse grozave. Rujul e singurul care nu mi-a placut. In rest am fost foarte multumita. Am un tus de la Giordani Gold (o gama Oriflame), care este bestial!!!
      Multumesc!

      Ștergere