luni, 6 iunie 2016

Mainile tale...



...dragul meu... mainile tale!
Cu toata asprimea lor cand mangaie sunt mai gingase decat cele ale unui copil.
Mainile tale cand ma ridica in brate fara efort fac lumea in jur sa se invarta si ma fac sa ma simt ca un fulg desi nu mai sunt.
Mainile tale, dragul meu... mainile tale au sters lacrimile mele cu atata gingasie de parca-mi simteam ingerul pazitor punandu-mi mana pe capul meu plecat. In palma ta de atatea ori mi-am pus obrazul si nimic nu mi-a mai trebuit; toate au trecut.
Cu mainile tale, dragul meu m-ai tinut de atatea ori in brate asigurandu-ma ca mai presus de dragostea noastra nu e nimic si pe asta nimeni nu ne-o poate lua... Mainile tale m-au strans cand mi-a fost frica si teama a disparut.
Mainile tale m-au facut sa ma simt copil si tot ele sa ma simt femeie, sa simt ca in ele imi pot lasa linistita inima si viata caci vor sti sa aiba grija de ele.
Mainile tale mi s-au odihnit de atatea ori pe umeri si a fost indeajuns sa simt ca imi esti alaturi orice s-ar intampla.
Mainile tale dezmiarda... muncesc...cladesc...apara...mangaie... Mainile tale...dragul meu... mainile tale!
Te iubesc!

5 comentarii:

  1. Frumos...Fericit omul ce primeste astfel de mangaieri si astfel de cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos scris, Catrinel!! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumos ai scris!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt sigura ca ai fost apreciata de sotul tau pentru frumoasa declaratie.Iubiti-va mult!

    RăspundețiȘtergere
  5. Va multumesc! Imi pare rau ca nu v-am raspuns mai devreme. :)

    RăspundețiȘtergere