duminică, 3 iulie 2016

Aici sunt cu un...jurnal ;)

Cel mai simplu e sa scriu o "pagina" de  jurnal cand gandurile zboara in toate partile,cand mi-e dor de blog si de voi.
♥ O imagine...
...doua...trei...mai multe :))




♥Afara ...
tuna, dar este foarte cald, ploaia cred ca ne va ocoli si baietii mei blanosi sunt cam infierbantati
my black beauty


♥În casa ...
e liniste, curatel si cald.
♥In bucătărie ...
diseara va fi friptura; in frigider e o oala maaare cu compot de caise, branza cu rosii si chestii usoare de vara. Eu reincep dieta caci am scapat de sub control ce mananc si beau.
♥Mă gândesc ...
la o groaza de lucruri. Planific ziua sosului si fac lista de cumparaturi. 
Ce sa ii iau sotului cadou????
♥Ieri...
serviciu, curatenie in bar caci au reparat magazia, ceea ce a condus la haos si cum barul si biroul sunt teritoriile mele, eu imi fac si curat...oboseala ...cald... un munte de rufe de impachetat, altul de calcat...suc cu fetele... nani pui :D
 

♥Astazi ...
sunt liberaaaaaaaa. Ma uit la tot felul de chestiute pe internet...
♥Maine...
dimineata plec la Tulcea sa imi fac unghiile, iar dupa amiaza voi fi la serviciu.

Am scurtat jurnalul si ma intorc la trandaveala. ;) Va pup! 

4 comentarii:

  1. Acolo lucrezi tu? Si faci cafele bune? Si cocktailuri? Si Andrei are piscina doar pentru el? Bine ca nu a vazut Ilinca pozele ca voia si ea una:). Cainele e minunat, are capul lat ca Shuba, numai bun de mangaiat:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si acolo...Cand avem grup mai marisor deschid barul si fac cafele si cocktailuri de vara faine. ;) In rest ma ocup de alte lucruri.
      Daaaa. Cand nu sunt turisti Andrei se poate bucura de piscina.
      :)) E f bun pentru mangaiat capatanosul!

      Ștergere
  2. Ce bine de Andrei,are un loc frumusel de "joaca".Chiar vroiam sa te intreb pe forum cum mai stai cu dieta si eu am inceput sa mananc aiurea si se vede,imi tot propun sa incerc ceva in privinta asta si tot spun ca incep de luni si nu mai soseste acea luni:).Ce dieta vrei sa tii?Imi plac unghiutele tale,eu din pacate nu prea pot sa le tin mari.Te pup si spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu vreau o dieta anume, ci vreau fara paine, fara sucuri si fara dulciuri sau cel putin la capitolul dulciuri doar de gust. Am scapat aceste trei lucruri de sub control si se simte; nu neaparat la kilograme, ci si la cum ma simt.
      Pupici! Multumesc!

      Ștergere