luni, 12 septembrie 2016

Incepem...

... un an scolar nou, o noua etapa in viata noastra de parinti-elev. Imi plac inceputurile noi deoarece imi doau impresia ca o pot lua de la capat si sa fac mai bine decat am facut pana acum. 
Anul acesta am inceput cu optimism si multa incredere. Ce e insa cel mai important, cred eu, este ca am inceput totul mult mai relaxat.










Va doresc tuturor celor care la fel ca noi incep scoala multa bafta, putere de munca si rezultate pe masura asteptarilor si dorintelor!

Incerc din rasputeri sa ma intorc din nou pe blogulet, dar nu stiu ce am de ce nu reusesc sa o fac cu toata inima. De fapt cam stiu si incerc sa ignor prezenta constanta a cuiva pe care nu mi-l doresc aici... si nu prea reusesc, dar va promit ca ma voi stradui mai mult... tot mai mult.

7 comentarii:

  1. mult succes la scoala! Noi deja am inceput clasa a 3a!
    Imi place enorm ideea de a avea o poza la inceput de scoala, si comparat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Succes! Andreiut cat de frumos te ai facut! Sa aveti o toamna minunata ai un an scolar plin de bucurii si impliniri!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mult succes in noul an scolar! Ce frumosi sunteti! Sa fiti sanatosi si fericiti.
    Consuela

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce fain ca i-ai facut poze la fiecare inceput! Asa poti vedea (dupa liniile portii) ca a crescut cam cu un lat de palma in fiecare an.

    RăspundețiȘtergere
  5. E foarte draguta ideea de a-i face poze in fiecare an - e o diferenta clara intre prima si a treia poza, se vede cum a crescut.
    Mult succes lui Andrei!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa va fie cu succes,s-a schimbat baietelul intr-un baiat,mama tot tanara !Ana Ghinea

    RăspundețiȘtergere
  7. O familie frumoasa si fericita..
    Sa zambiti asa mereu si sa aveti parte numai de momente frumoase
    Mult succes micutului tau in noul an scolar..
    Imbratisari.

    RăspundețiȘtergere