marți, 18 octombrie 2016

Baby! I'm back!

          Dupa cerceii prea multi, alergatul ca nebuna in jurul satului, plimbarile cu bicicleta, mersul pe jos fara tinta pe drumuri prafuite le-am pus capac astazi doamnelor care nu privesc cu ochi buni aceste iesiri nepotrivite varstei, statului, locului sau mai stiu eu ce mai au ele sub tichiutele lor de femei cuminti! M-am urcat  fix pe role in ziua mare, in cursul saptamanii, cand lumea face treaba si mi-am mai si zdrelit genunchii, palmele si cred ca un pic si dosul in vazul tuturor. :)) Era mai palpitant, mai interesant si aveau mai multe de povestit daca aceste ... zdrelituri se datorau beuturii si nu rolelor, dar de-o barfa mica tot au facut rost. Cum!? La varsta asta, cu ditamai copilul sa te dai de-a berbeleacul pe sosea ca sa te joci?! :)) Da, doamnelor! Stiu sigur ca cel putin jumatate din cele care isi fac cruce, pufnesc dispretuitor din varful buzelor la adresa mea si-ar dori sa faca prostii de astea cum fac eu. ;) Bine, pentru ele si crosetatul, tricotatul sau orice hobby intra la capitolul n-ai ce face.

          Ce e aia trebuie? Ce e aia sa te imbraci conform varstei si sa te porti conform varstei? Nu cumva trebuie sa si simti conform varstei? Ce trebuie sa simti? Cat? Cu ce intensitate? Oare incepand cu o anumita varsta mai ai voie sa simti? Spuneti voi doamnelor! Si de conform varstei inseamna doar sa ma infranez, sa nu fac niciodata ce imi place si sa nu mai simt ca traiesc pentru tot restul vietii mele dati-ma afara din societatea voastra! Gasesc eu vreo nebuna care sa simta la fel ca mine. ;)
          Am sunat sotul si i-am zis ca am genunchii varza. S-a amuzat. M-am codit pana i-am spus ca vreau sa incerc sa ma dau pe role, dar nu s-a impotrivit. Am impresia ca se bucura cand ma vede mai putin incruntata si parca eu de acum ii aduc aminte de eu de demult-cea care i-a placut lui si care s-a pierdut un pic pe drum. Baby! I'm back!!! Trece si el peste prostiile astea cu trebuie atata vreme cat ma vede zambind ca un copil fericit.


Andrei a zis ca asta e poza artistica


Intre timp vanataia s-a innegrit :D
De abia astept maine sa ma dau iar!

Bineinteles ca Andrei arata muuult mai cool pe role decat mine. :)) El face asta de mai multa vreme. ;)




La final de zi ma fac fetita cuminte la loc. :)) 
De fapt era in cursul unei zile, in pauza lui Andrei dintre engleza si mate; dar intelegeti voi ideea. :))


9 comentarii:

  1. pfui,bun venit la viata copila!!!!!Eu credeam ca asa vei ramane,ca-ti place?!neee,nu credeam,nu te-am intrebat ca eu consideram ca nui treaba mea(aiurea)nundrazneam,fa tot ce-ti placeeee,cu masura ta,cu bunul simt pe care tu-l impui fata de tine,cei dragi tie,fii fericita draga mea,fa-i fericiti pe cei ce-i iubesti,HAI BUN VENIT!!!!Hihihi,aveam picioarele varza ,mergeam si pe plaja,mi se tragea de la bicla,ei si?!eram fericita,eram cu nepotul care-mi zicea ca nu-i nici cea mai mica problema,se bucura...iar eu?!eu eram fericita,lumea...prea multa si prea putini OAMENI!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      Il intrebam pe Andrei ieri daca ii e rusine ca ma dau cu rolele si dau cu fundul de pamant. A facut ochii mari si mi-a zis ca sunt cool ca nu multe mame se dau cu rolele si se distreaza cu copiii lor. Am impresia ca isi va aminti de asta cum imi amintesc eu ca sareai tu coarda, ;)

      Ștergere
  2. Buna.
    Atata timp cat tie iti este bine, nu vad de ce nu ti-ar sta bine in orice ipostaza.
    Spui de varsta. Mai, dar nici 30 de ani nu ai (sau ai?). Oricum nu conteaza. Eu am nitel peste 40 si? Fac ce-mi vine. Mi-e ciuda ca nu-mi vine mai mult si mai des. Lumea nu este multumita niciodata. Nici daca esti cea mai cumintica de pe Pamant, tot nu-i bine.
    Nu mai pune la suflet toate comentariile "constipate", care ca vin din frustrari.
    Regret ca te-ai lovit, dar trece.
    E asa de scurta viata asta, incat nu se merita s-o traiesti decat pentru tine si pentru cei dragi, care te iubesc. Fa ceea ce iti place, ce consideri tu ca iti aduce bucurie. Sunt sigura ca nu vei depasi limita decentei in nimic. Fii tu insati. Esti o fiinta cu prea mult bun simt.
    "Welcome back!" Be happy!
    Mult succes si sanatate lui Andrei.
    Te imbratisez.

    Consuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai am cateva luni pana la 30 :D
      Treceeee! Azi o iau de la capat. :))
      Te imbratisez tare de tot!!!

      Ștergere
  3. Lumea nu e multumita nici daca te calugaresti,ori te pocaiesti:)).Doar sa apari cu un baticut pe cap si ce ar mai chicoti ea, draguta ,"uite-o si p-asta cu batic pe cap":)).
    Eu sunt putintel mai "in varsta" :)),si am si role si bicla.Si mai vreau si placa si kangoo-jump :)).Si imi amintesc ca pe vremea cand eram copil,daca aveai patine cu rotile la 13-14 ani erai "o capra",ba chiar una"capra batrana" :)).
    Gura lumii e sloboda,iar mintea cam inapoiata,si prizoniera tiparelor de tot felul.
    Sa lasam oamenii-n pace,vorba cuiva,si noi sa ne simtim bine,sanatosi,voinici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai, au fost ani de zile cand in afara de mersul la scoala fiindca acolo lucram nu ieseam nicaieri...deloc. Majoritatea nu ma cunoasteau deloc si atunci au presupus ca sotul meu ma bate si este foarte aspru. De aceea cica nu ieseam eu. :)))))
      Este un doctor psihiatru in Tulcea, om cu parul alb, dar arata senzational pe role. ;)
      Multumesc pentru commentariu!

      Ștergere
    2. Dr.Ilie!!!,erge si pe holul spitalului,vine fff des cu bicla si cainele...nu-i de "rasa"!!!!

      Ștergere
  4. Mie mi se pare grozav sa poti sa te distrezi simplu, ca un copil.
    Sunt atrasa de oamenii care n-au devenit 100% adulti si care au pastrat o bucatica din copilarie in ei, care pot sa se relaxeze asa, bucurandu-se (in mod autentic) ca un copil, alaturi de un copil. Mie oamenii acestia mi se par cei mai receptivi la ce e in jurul lor. Cei cu preocupari exclusiv serioase, de oameni maturi, incep sa aiba un fel de ceata pe ochi, nu prea mai observa corect realitatea (e doar o parere a mea, e posibil sa gresesc).

    Sa stii ca am incercat si eu sa merg cu rolele, dar nu varsta m-a oprit (am 37), ci faptul ca nu-mi prea iesea si nu ma simteam in siguranta eu cu mine, ma tot vedeam cu picioarele rupte. Dar tare mi-ar fi placut sa pot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu care credeam ca sunt ticnita ca ma prostesc precum copiii! :)) Eu ma bucur de orice si sincer. Nu ii fac doar pe plac pustiului meu cand vedem un fluture, ceva ce se oglideste frumos intr-o baltoaca sau vreo gaza ratacita. Chiar ma bucur si chicotesc, chiui. :D Iar cu rolele am ras cu gura pana la urechi si imi era asa de drag de mine! :)

      Vanataia din genunchi s-a facut urata caci e neagra acum, iar ieri am cazut numai de doua ori, dar asa... usurel, fara rani noi. :D

      Ștergere