sâmbătă, 22 octombrie 2016

Baietii mei mici








          Adi a fost plecat la balta doua zile cu Bruno, cainele mare asa ca... ne-am facut de cap. Andrei este foarte incantat sa plimbe dulaul chiar daca alearga destul de mult dupa el fiindca normal ca nu il asculta. Din aceasta cauza nu are voie sa il tina decat pe camp unde nu sunt oameni si animale la care sa se repeada. Eu il strunesc mai bine si mai usor. Indata ce iesim pe ulita satul incepe Andrei Da' mi-l dai? Da' cand mi-l dai? Mai e mult pana acolo unde mi-l dai? :))

           Ieri s-a descurcat foarte bine chiar daca am facut traseul obisnuit... acela de 2 ore de mers pe jos. Am senzatia ca s-a plictisit si in niciun caz nu a obosit fiindca atunci cand am ajuns acasa a mai jucat si pase cu mingea impreuna cu vecina noastra. A avut pofta de mancare ca un lupusor si doarme si acum.

          Din pacate acum sunt ambii caini acasa, a plouat si e noroi pe camp, asa ca probabil ne vom limita la role dupa ce ne facem treburile...

         Andrei e asa de indragostit de manusile acelea fara degete primite de la mamaie ca le gaseste utilitate pentru orice: fotbal (ii place sa stea portar, apara bine si citez In sfarsit ma iau in seama astia mari! si cica ii sunt de folos cand prinde mingea), role (in caz ca aterizeaza in palme- lucru care nu se intampla decat foarte rar cand se prosteste), bicicleta(a vazut ca fac parte din echipament ;) ) plimbarea cainelui (sa nu il friga palmele daca trage Dutz de lesa) si daca ma gandesc mai gasesc. Eu cred ca ii plac doar fiindca se crede ... smecher-nu suna prea grozav cuvantul acesta, dar altul nu mi-a venit- atunci cand le poarta si daca pe el il bucura asa de tare... de ce nu? Alta data i-as fi spus sa le dea jos... Alta data eram caaam fraierica geamantan :)))) fiindca il ingradeam cu toate prostiile... ca ne ingradeam cu toate prostiile...





2 comentarii:

  1. Sa va fie de bine plimbarea de 2 ore in natura!

    Iar baietii tai mici nu mai sunt mici, sunt deja mari ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Vremea nu prea ne mai ajuta :(

      Baietii astia doi sunt mici prin prisma faptului ca am doi mai mari ca ei. :)))

      Ștergere