joi, 6 octombrie 2016

EU

Ma codesc de ceva vreme sa scriu postarea aceasta. Mai demult pe Facebook mi-a fost parca mai simplu... Habar nu am de ce. Poate fiindca aici pe blog si in viata reala de multe ori am lasat numai o particica din ceea ce sunt sa se vada. Poate ca nu ma simteam in totalitate pregatita sa ma dezbrac. Simt nevoia sa o fac acum...

Mi se tot spune ca m-am schimbat, dar ei nu stiu ca EU sunt un om... complicat. Sunt...sapte intr-una....opt... noua....Dumnezeu stie cate! Unii considera asta un avantaj fiindca nu se plictisesc langa mine, altii considera ca sunt greu de suportat deoarece sunt imprevizibila. 
O explicatie simpla totusi exista...
Tot eu sunt cea care tricoteaza infofolita si cuminte ciorapi de lana iarna si croseteaza rochite de printese, cea care danseaza nu prea cuminte pana dimineata cu o placere enorma, cea care face teme in fiecare zi de scoala, cea care e rautacioasa si injura, cea care poate duce o conversatie serioasa, cea care rade prosteste ca o adolescenta, cea care se poate uita urat de ingheata si Iadul, cea care vorbeste despre sex ca si cum ar vorbi despre ce a mancat la micul dejun... cea care mangaie, cea care cearta,cea care iubeste sau uraste cu intensitate maxima, cea care vorbeste tampenii cu voce tare, cea care te serveste cu bere si iti spune bancuri...sau cea care cu seriozitate iti explica despre modurile verbelor. ;
Eu sunt toate...EU!
Unele lucruri sunt constante insa: incapatanarea...orgoliul... a! da! si nevoia de atentie.
Ma adaptez la situatii, evenimente, oameni, asa cum cred ca face fiecare dintre noi... Abia acum am reusit sa ma accept eu pe mine asa cum sunt si sa imi mai si placa. Din acest motiv sunt un pic mai fericita decat am fost pana acum si cred ca asta e cel mai important, iar faptul ca cei dragi si care conteaza pentru mine ma iubesc fix asa cum sunt face ca totul sa fie minunat.

Daca nu te-am speriat si vrei in continuare sa imi citesti blogul usa iti este deschisa si te astept cu drag!














14 comentarii:

  1. :)) stiam eu;), multumesc de invitatie, bine te am gasit:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Ce stiai tu? :D
      Bine ai venit!

      Ștergere
    2. Ca esti mult mai mult decat profilul bloger. Toate acestea care par contradictii de fapt fac un om ...intreg:) si autentic:)

      Ștergere
  2. EU o sa-l citesc, multumesc pentru usa deschisa. Important este ne acceptam cu + si cu -, fara sa incercam sa-i modelam pe ceilalti dupa bunul nostru plac. Sunt superbe pozele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Te citim cu drag, om frumos! C.H.

    RăspundețiȘtergere
  4. Tot cu drag te citesc si eu, este prima data cand scriu in comentarii!
    Pentru tot ce povestesti...ma regasesc in multe...
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca te-ai decis sa imi scrii. Comentariile voastre imi dau curaj si imi arata ca nu sunt singura. Multumesc!

      Ștergere
  5. Aaaaa, abia astept sa scrii, te citesc de cativa ani, copiii nostri au cam aceeasi varsta, tu esti un om frumos si la propriu si la figurat, imi place ca gasesc lucruri frumoase la tine pe blog. Si o liniste aparte, o caldura ca de cuib frumos. Am invatat multe de la tine:)
    Te inteleg printre randuri:)

    Tot Mihaela...de mai sus:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca o data multumesc!!!
      Tot EU de mai sus :))

      Ștergere
  6. Esti frumoasa, in toate sensurile! :)

    RăspundețiȘtergere